Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Ο Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η επιτυχία μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ευημερία των καταναλωτών μας και των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Για περισσότερα από δέκα χρόνια, επαναπροσδιορίζουμε συνεχώς την επιχειρηματική στρατηγική μας με υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο, διασφαλίζοντας την εμπιστοσύνη των εταίρων μας, δημιουργώντας αξία για εκείνους. Αυτή η αξία διαμορφώνεται από παράγοντες που ξεπερνούν τις οικονομικές επιδόσεις, όπως η περιβαλλοντική καικοινωνική ευθύνη, η φήμη στις τοπικές κοινωνίες, η σχέση με τους εταίρους και η επένδυση στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας».
Επιδίωξη του Ομίλου Coca-Cola HBC είναι δημιουργεί αξία μέσα από παραγωγική δραστηριότητα που βασίζεται στην ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και το ενδιαφέρον.
Συνολικά, για το 2014 ο Όμιλος Coca-Cola HBC ανακοίνωσε τα εξής:
Το 2014, οι διεθνείς πρωτοβουλίες του Ομίλου Coca-Cola HBC για την αειφορία εστίασαν σε τρεις βασικούς τομείς:
- την προώθηση της υγείας και της ευεξίας,
- τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και
- την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών.
Τα κυριότερα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν στους παραπάνω τομείς είναι τα εξής:
Υγεία και ευεξία
Ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος
Υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών
Η Coca-Cola HBC,κατέλαβε ηγετική θέση ανάμεσα σε εταιρείες ποτών στους δείκτες Dow Jones World ενώ είναι εισηγμένη στο FTSE4Good index από το 2001. Επιπλέον, η εταιρεία κατατάχθηκε στην κατηγορία A από τον ανεξάρτητο οργανισμό Carbon Disclosure Project (CDP) και εντάχθηκε στον δείκτη CDP Global Climate Performance Leadership Index 2014.
Η Ετήσια Έκθεση: «It’s Good to Share – Building Trust, Spreading Happiness» ακολουθεί το πλαίσιο του International Integrated Reporting Council (IIRC) καθώς και τις κατευθυντήριες γραμμές του Global Reporting Initiative GRI 3.1. Καλύπτει τη δέσμευση του Ομίλου Coca-Cola HBC να επικοινωνεί την πρόοδο αναφορικά με τις 10 αρχές του United Nations Global Compact (UNGC),του UN CEO Water Mandate και του UN Caring for Climate Business Forum.
Οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανακοινώσεις στην Έκθεση έχουν πιστοποιηθεί από τη DenkstattGmbH, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου που καλύπτουν τις απαιτήσεις του GRI και UNGC. Τα δεδομένα για τις επενδύσεις στις τοπικές κοινωνίες πιστοποιούνται από τοBenchmarkingGroup του Λονδίνου.