Η εντονότερη παρουσία της εταιρείας στο εξωτερικό, αποτελεί άλλωστε και μία από τις βασικές προτεραιότητες που έχει θέσει η διοίκηση της Λουξ με προοπτική το 2018-2019 οι εξαγωγές της να αντιπροσωπεύουν το 10% του τζίρου της. Σήμερα, οι εξαγωγές φτάνουν το 5% του συνολικού τζίρου, με αξιοσημείωτες πωλήσεις σε Γερμανία, Καναδά, ΗΠΑ, Ιταλία, Αυστραλία, Κύπρο, Κίνα, Αγγλία, Ισραήλ, Μάλτα, Παναμά, Ελβετία, Ρουμανία, Κορέα, Αλβανία, Κατάρ.
Κινητικότητα όμως υπάρχει και στο εσωτερικό για την εταιρεία, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι στελέχη της εταιρίας έχουν ξεκινήσει επαφές με επαγγελματίες του ξενοδοχειακού και του κλάδου εστίασης προκειμένου να συνάψουν νέες εμπορικές συνεργασίες ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω και το μερίδιο αγοράς που ελέγχει το σήμα. Παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό από εγχώριους και ξένους παίκτες η ελληνική εταιρεία κατέχει μερίδιο περίπου 20% στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση.
Η ενίσχυση της προϊοντικής της γκάμας με νέα καινοτόμα προϊόντα αποτελεί τον δεύτερο βασικότερο στρατηγικό σχεδιασμών των ιδιοκτητών της εταιρείας, των αδερφών δηλαδή Μαρλαφέκα. Στο πλαίσιο αυτό λανσάρισε πριν από λίγο καιρό τη νέα σειρά προϊόντων Λουξ 0% που περιέχουν φυσικές γλυκαντικές ουσίες και αφορούν όλη την γκάμα των αναψυκτικών της.
Τα νέα αυτά προϊόντα θα παράγονται στην καινούργια γραμμή παραγωγής που προστέθηκε στη μονάδα που λειτουργεί η εταιρεία στο Κεφαλόβρυσο.
Το 2013, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 27,02 εκατ. ευρώ έναντι 24,79 εκατ. ευρώ το 2012, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 2,33 εκατ. ευρώ από 2,2 εκατ. ευρώ το 2012. Ανοδικά εκτιμάται ότι έκλεισαν οι πωλήσεις και το 2014.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr