Και το όνομα αυτού Solon (Σόλων), το οποίο ελέγχει στην καναδέζικη αγορά μερίδιο της τάξεως του 16% στην κατηγορία του έξτρα παρθένου ελαιολάδου. Τα παραπάνω μας ανέφερε αποκλειστικά η κα. Καρτελιά διοικητικό στέλεχος της εταιρείας Elais- Unilever Hellas και υπεύθυνη για την αγορά της Κύπρου. Σημειώνεται ότι η καναδέζικη αγορά είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος προορισμός των συνολικών εξαγωγών της χώρας σε ελληνικό ελαιόλαδο, µε εκτιμώμενη ποσότητα στους 23-25.000 τόνους
Oπως μας ανέφερε η ίδια η περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών του ομίλου περιλαμβάνεται στις βασικές επιχειρηματικές επιλογές του, καθώς η διοίκησή του θεωρεί ότι τα ελληνικά προϊόντα γενικά αλλά και ειδικά, δηλαδή αυτά που διαχειρίζεται η Ελαϊς-Unilever έχουν σημαντικές προοπτικές στους καταναλωτές του εξωτερικού με τους τελευταίους να αναγνωρίζουν την υψηλή διατροφική τους αξία.
Μέχρι στιγμής οι συνολικές εξαγωγές του ομίλου αντιστοιχούν στο 8% του πραγματοποιηθέντος τζίρου του. Σε απόλυτο μέγεθος οι εξαγωγές του μεταφράζονται σε 38 εκατ. ευρώ -επί συνόλου 483 εκατ. ευρώ που ήταν οι πωλήσεις του 2013- με βασικότερη αγορά να παραμένει η κυπριακή, όπου και έχει συστήσει κοινοπραξία με την εταιρεία ΤΣΕΡΙΩΤΗΣ, την Unilever Tseriotis Cyprus.
Εκτός της αγοράς του Καναδά, σε όλες τις υπόλοιπες αγορές όπου εξάγει τα προϊόντα του ο όμιλος, μεταξύ των οποίων η Αυστραλία, η Αίγυπτος, η Γερμανία, η Κίνα, η Ν. Αφρική, η Αγγλία, βγαίνει με το σύνολο των προϊόντων του, τα οποία όλα είναι κάτω από την ομπρέλα του σήματος Αλτις.
Η Unilever στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, η Unilever δραστηριοποιείται με την επωνυμία ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS Α.Ε., διαθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της πληθώρα προϊόντων στους τομείς των Τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων και των Παγωτών ALGIDA-ΕΒΓΑ-BEN&JERRY’S, της Οικιακής και Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής. Είναι η 3η σε μέγεθος εταιρεία σε μη διαρκή καταναλωτικά προϊόντα (πλην πετρελαιοειδών), με ετήσιο τζίρο το 2013 ύψους 483 εκατ. ευρώ. Δραστηριοποιείται σε 26 κατηγορίες προϊόντων με περίπου 1.600 κωδικούς και είναι ο Νο 1 προμηθευτής στο λιανεμπόριο, με «δυνατή» παρουσία σε 35 διαφορετικά σημεία μέσα στα Super Markets.
Τον Δεκέμβριο του 2010, η Unilever εξαγόρασε και στην Ελλάδα τον Τομέα Προσωπικής Υγιεινής της SaraLee (εκτός από το Sanex), ενδυναμώνοντας έτσι τη θέση της στην ελληνική αγορά. Το 2011, εξαγόρασε επίσης την ιστορική ελληνική μάρκα παγωτών ΕΒΓΑ, καταλαμβάνοντας έτσι την ηγετική θέση στην ελληνική αγορά παγωτών.
Η ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS κατέχει ηγετική θέση στο 90% των κατηγοριών στις οποίες δραστηριοποιείται.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr