Σημειώνεται ότι στο εξωτερικό συνεργάζεται με την Pepsico, ενώ το 2014, ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών προχώρησε στο λανσάρισμα 2 νέων προϊόντων. Πρόκειται για το Mythos Radler ο οποίος αποτελεί συνδυασμό ξανθιάς μπύρας ανώτερης ζυθοποίησης αναμεμειγμένη με χυμό από λεμόνι και για τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby Blackberry ο οποίος έρχεται για να αυξήσει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών πάνω στη νέα αυτή κατηγορία .
Παράλληλα, ο όμιλος ποντάρει πολύ στην Ελλάδα, λόγω χαμηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης μπύρας, ενώ εξετάζει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω δυναμικών συνεργασιών. Στο πλαίσιο αυτό με στόχο τη διείσδυση στα προϊόντα όπου τα success story των μικροζυθοποιών είναι συχνό φαινόμενο, ειδικά στην Περιφέρεια, προωθεί την καινοτoμία Draught Master. Η καινοτομία Draught Master όπως σημειώνει η Mythos, είναι σε συνέχεια "της μεγάλης απήχησης της τεχνολογίας Flex 20lt και Μodular 20lt. Στο πλαισιο αυτό η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα του Select 10lt, ( η οποία είναι, όπως αναφέρει, "ποιοτική, φρέσκια μπύρα για τελικά σημεία μικρών καταναλώσεων"). Προφανής στόχος τα νέα μερίδια αγοράς, όπου οι μικροί παραγωγοί "ροκανίζουν" τους μεγάλους.
Σημειώνεται ότι σε επαφές βρίσκονται το τελευταίο διάστημα οι βιομηχανίες Carlsberg με το σήμα Mythos και Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η βιομηχανία δηλαδή που παράγει τη γνωστή σε όλους μπίρα Fix. Στόχος των δύο εταιρειών είναι η διερεύνηση των περιθωρίων συμπόρευσης υπό ένα ενιαίο σχήμα και ο τελικός ανταγωνισμός της πρώτης σε μερίδια αγοράς Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το φθινόπωρο αναμένεται η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη ρύθμιση της αγοράς ζύθου στη χώρα μας,κάτι που αναμένεται να δημιουργήσει μεγάλες ευκαιρίες για ανάπτυξη σε μια αγορά, στην οποία κυριαρχεί σήμερα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Αύξηση κερδοφορίας
Στο μεταξύ το 2013, η Μύθος Ζυθοποιία παρουσίασε διψήφια αύξηση κερδοφορίας που αντιστοιχεί σε 89% σε σχέση με το 2012 και 6,1 εκ ευρώ.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρίας, η μεγάλη ανάπτυξη της κερδοφορίας οφείλεται στον αυξημένο τζίρο, τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας και εξοικονομήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας καθώς και στην αλλαγή των συντελεστών απόσβεσης.
Επίσης, ο τζίρος της εταιρείας έφτασε τα 92 εκ ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 9% σε σχέση με το 2012, ενώ σε επίπεδο 4ετίας (2010 – 2013) η ποσοστιαία αύξηση ανήλθε σε 24%.
Θετικό πρόσημο παρουσιάζει και ο όγκος πωλήσεων με αύξηση της τάξης του 11% σε σχέση με το 2012. Ταυτόχρονα και παρά την πτωτική πορεία της αγοράς η εταιρεία πέτυχε την περαιτέρω ανάπτυξη του μεριδίου της, το οποίο σε επίπεδο 5ετίας (2009-2013) αυξήθηκε κατά 8 μονάδες φθάνοντας το 2013, στο 18%.
Επιπλέον, η βελτίωση των δεικτών ρευστότητας και της χρηματοοικονομικής θέσης ενίσχυσαν περαιτέρω τη θέση της Μύθος Ζυθοποιία, η οποία συνεχίζει τη δυναμική της πορεία και το 2014 δίνοντας έμφαση:
- στην ισχυροποίηση του brand Mythos,
- στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της,
- στην καινοτομία μέσω της επαναστατικής τεχνολογίας Draught Master, και
- στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
Σε αυτό το πλαίσιο, η μπύρα Mythos υλοποιεί τα τελευταία έτη στοχευμένη στρατηγική ανάπτυξης η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 10% το 2013 ενώ η ανοδική πορεία συνεχίζεται και κατά το 1ο5μηνο του 2014 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 14% στο σύνολο της μάρκας και κατά 10% στο draught.
"Μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη αγορά επιτυγχάνουμε ανοδική πορεία, αύξηση των οικονομικών δεικτών και κατάκτηση μεριδίου της αγοράς που ανέρχεται στο 18%. Για το 2014, συνεχίζουμε την ανοδική μας πορεία παραμένοντας πιστοί στο επενδυτικό μας πλάνο και προγραμματίζοντας επενδύσεις ύψους 8,5 εκ ευρώ με στόχο τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού, την περαιτέρω ανάπτυξη καινοτομίας, την ανανέωση του σχεδιασμού marketing και την ανάπτυξη των 380 εργαζομένων μας. Παράλληλα αναπτύσσουμε έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο όπου παρουσιάζουμε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 81% για την 5ετία (2009 – 2013) προάγοντας το ελληνικό επιχειρείν και επιβεβαιώνοντας ότι αποτελούμε την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μπύρας στην Ελλάδα", σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης.
Μύθος Ζυθοποιία
H Μύθος Ζυθοποιία είναι μέλος του Ομίλου Carlsberg. Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητη μονάδα παραγωγής στην περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη, όπου παράγει τις μπύρες Mythos, Kaiser, Kaiser Double Malt, Kaiser Blonde και Henninger, τις οποίες και διανέμει στη χώρα μας.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την μπύρα Mythos, την πιο διάσημη Ελληνική μπύρα στον κόσμο, η εταιρεία αναπτύσσει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί τη μοναδική ελληνική μάρκα μπύρας που εξάγεται σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει επώνυμη ζήτηση και φανατικούς θαυμαστές.
Παράλληλα, η εταιρεία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες της Diageo Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον Ιρλανδέζικο μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη από μήλα και βατόμουρο Somersby, διευρύνοντας έτσι την ελληνική αγορά μπύρας και προσφέροντας στον έλληνα καταναλωτή νέες, ποιοτικές γεύσεις.
Η εταιρεία διατηρεί κέντρα διανομής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη, παρέχοντας κάλυψη σε εθνικό επίπεδο.
Γ. Α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr