Η ελληνική εταιρία Ela κατάφερε να δημιουργήσει ένα μοναδικό προϊόν κλείνοντας το πολύτιμο αυτό μέταλλο σε ένα μπουκάλι...
Ο χρυσός χαρακτηρίζεται από πολλούς ως σύμβολο τελειότητας και αιωνιότητας, ενώ υπήρξε κυρίαρχο στοιχείο της διατροφής πολλών κοινωνιών από αρχαιοτάτων χρόνων. Μάλιστα, χρησιμοποιείται στη ζαχαροπλαστική και την ποτοποιία καθώς είναι γνωστές οι ευεργετικές του ιδιότητες και η αντιγηραντική του δράση.Μεταξύ άλλων, βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και την αναγέννηση των κυττάρων, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι ανακουφίζει από την αρθρίτιδα.
Το Ela Gold δεν είναι ένα τυχαίο κρασί, αλλά ένας πολύτιμος αφρώδης οίνος που εμφιαλώθηκε στη Ρόδο, σε συνεργασία με τον ποτοποιό Βασίλη Καμπυλαυκά, αφού εμπλουτίστηκε με καθαρό χρυσό 23 καρατίων. Ένα σημαντικό μέρος της παραγωγής προέρχεται από εξαιρετικό κρασί της σοδειάς του 2003.
Το ποτό παράγεται από σταφύλια των ποικιλιών chardonnay και αθήρι, ειδικά επιλεγμένα από αμπελώνες ελεγχόμενης παραγωγής που βρίσκονται στην περιοχή του Έμπωνα της Ρόδου και οι οποίοι ανήκουν σε παραγωγούς συνεταιριστές της ροδιακής εταιρείας Cair. Επιπλέον, όπως απαιτεί η μέθοδος παρασκευής της σαμπάνιας, περιέχει μια μικρή ποσότητα λικέρ κρασιού, για την ακρίβεια λοιπόν λέγεται ποτό σαμπανιζέ με χρυσό, αφού η ονομασία σαμπάνια αναφέρεται αποκλειστικά στους αφρώδεις οίνους της γαλλικής Καμπανίας.
Η παραδοσιακή γαλλική μέθοδος ωρίμανσης και η διαδικασία δεύτερης ζύμωσης στη φιάλη δίνουν στο Ela Gold μια εξαιρετικά λεπτή και ιδιαίτερη γεύση, με πλούσιες φυσαλίδες και αρώματα βερίκοκου και φρεσκοψημένου μπριός που το αναδεικνύουν ως απεριτίφ, το οποίο επίσης, μπορεί να συνοδεύσει ευχάριστα ένα κυρίως γεύμα.
Η καινοτομία είναι διπλή για το ελληνικό κρασί που φιλοδοξεί να γίνει πρεσβευτής πολυτέλειας και ποιότητας, αφού δεν είναι μόνο ο χρυσός που το εμπλουτίζει. Η Ela Gold είναι μια μπουτίκ - εταιρεία με στόχο την παραγωγή προϊόντων για καταναλωτές, έλληνες αλλά κυρίως ξένους επισκέπτες της χώρας μας, που επιδιώκουν κάτι διαφορετικό.
Ιδρυτές της είναι μια ομάδα ανθρώπων της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που συνεργάζονται με ενθουσιασμό για την επιτυχία του νέου τους πρότζεκτ, το οποίο κατ αρχάς είναι η προώθηση του εκλεκτού προϊόντος κυρίως στο εξωτερικό, ενώ στα άμεσα μελλοντικά τους σχέδια υπάρχει επίσης η δημιουργία ενός ακόμη ανάλογου ποτού αλλά και γλυκών με χρυσό.
Η ιδέα ανήκει στη Δέσποινα Βουδούρη της εταιρείας Action Line, η οποία, αν και προέρχεται από το χώρο του μάρκετινγκ στον Τύπο, έχει πίσω της σπουδές Γεωλογίας και μάλλον δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι έκανε τη διπλωματική της εργασία στο χρυσό της Μακεδονίας απ΄ όπου κατάγεται. Όλα άρχισαν στη Ρόδο ύστερα από μια κουβέντα για την ανάπτυξη του luxury τουρισμού στη χώρα μας και η ιδέα της παραγωγής ενός προϊόντος καλύτερου ή ισάξιου κάποιων άλλων που κυκλοφορούν στη διεθνή αγορά , λέει η Δέσποινα Βουδούρη, μπήκε αμέσως μπροστά με τη συνεργασία ανθρώπων με μεράκι.
Ο οινολόγος και μηχανικός Αλέκος Γλυνός, διευθυντής εργοστασίου της Cair, αναζήτησε την καλύτερη πρώτη ύλη και πειραματίστηκε για καιρό με μεγάλη μυστικότητα, ο χημικός και ποτοποιός της Ρόδου Βασίλης Καμπυλαυκάς πρόσθεσε τις δικές του γνώσεις, ενώ παράλληλα οι συνεργάτες της κυρίας Βουδούρη, Έλενα Καλαντζή, Γιάννης Γούλιος, Γιώργος Τσέλης, Περικλής Ιωάννου, Νάντια Σαμαρά και Αλέξανδρος Λαμπράκης, με εμπειρία σε διαφορετικούς τομείς ο καθένας, άρχισαν να εργάζονται για την προώθησή του, διαδίδοντας ταυτόχρονα και την ιδέα ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει Ambassador of Luxury and Quality, ένας πρεσβευτής πολυτέλειας και ποιότητας .
Και φαίνεται ότι οι προσπάθειές τους άρχισαν κιόλας να αποδίδουν, αφού οι πρώτες εντυπώσεις από την παρουσίαση του πολυτελούς ελληνικού κρασιού στο εξωτερικό ήταν ενθουσιώδεις.
Το προϊόν θα κυκλοφορεί σε επιλεγμένες κάβες, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ελληνική «χρυσή» σαμπάνια ταξίδεψε πριν από μερικές μέρες στη Σαρδηνία, στο Πόρτο Τσέρβο, όπου έγινε ο διάσημος αγώνας των Superyachts, Perini Navi Cup. Εκεί βρέθηκε πάνω στο «Falcon Maltese» (το μεγαλύτερο ιστιοφόρο στον κόσμο) και όταν τη δοκίμασαν οι καλεσμένοι ενθουσιάστηκαν.
Ο «χρυσός» οίνος διατίθεται σε δύο συσκευασίες των 750 και των 200 ml, ενώ η τιμή του θα κυμαίνεται στα 80 ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr