Τα σήματα της Diageo κυριαρχούν στην κατάταξη αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 13% του όγκου πωλήσεων των 100 κορυφαίων σημάτων και σχεδόν το 25% της συνολικής λιανικής αξίας που δημιουργούν όλα τα εμπορικά σήματα στο Top 100.
Για έκτη συνεχή χρονιά, η Smirnoff και το Johnnie Walker κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις στις ταξινομήσεις ως τα κορυφαία εμπορικά σήματα σε όγκο και αξία αντίστοιχα. Η λιανική αξία του Johnnie Walker αντιπροσωπεύει περισσότερο από 7% της συνολικής αξίας του Top 100, καταγράφοντας αύξηση κατά περίπου 11% και με εκτιμώμενη αξία που προσεγγίζει τα 6 δισ. δολάρια. Ο όγκος πωλήσεων της Smirnoff αυξήθηκε σε περίπου 26,3 εκατομμύρια κιβώτια των 9 λίτρων καταλαμβάνοντας παράλληλα τη δεύτερη θέση στην κατάταξη ως προς την αξία για έκτη συνεχή χρονιά.
Μετά την πρώτη εμφάνισή της στην κατάταξη πέρυσι, η βότκα Cîroc Premium Ultra ανέβηκε σχεδόν 20 θέσεις και στις δύο κατατάξεις καταλαμβάνοντας την 30η θέση στην κατάταξη με βάση την αξία και την 50η στην κατάταξη με βάση τον όγκο, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 26,5% σε περίπου 2,2 εκατομμύρια κιβώτια των 9 λίτρων. Το γεγονός αυτό αντικατοπτρίζει την ισχυρή επίδοση του συγκεκριμένου εμπορικού σήματος, όπως αυτή καταγράφεται στα ενδιάμεσα αποτελέσματα της Diageo (του εξαμήνου που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2012), παρουσιάζοντας αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 17% σε παγκόσμιο επίπεδο.
Όσον αφορά στο περασμένο έτος, τα εμπορικά σήματα της Diageo κυριαρχούν και στις επιμέρους κατηγορίες οινοπνευματωδών ποτών στις κατατάξεις. Το Johnnie Walker και η Smirnoff διατηρούν τα ηνία στις κατηγορίες σκωτσέζικου ουίσκι και βότκα αντίστοιχα – τις δύο μεγαλύτερες κατηγορίες ως προς τη λιανική τιμή – ενώ και το Baileys και το Crown Royal έρχονται επίσης πρώτα στις κατηγορίες λικέρ και καναδικού ουίσκι σε όγκο και σε αξία. Το Gordon's Gin και η Jose Cuervo διεκδικούν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τζιν και τεκίλα ως προς τον όγκο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr