Το 2022, η LG πέτυχε τα υψηλότερα ετήσια έσοδα που έχει εμφανίσει ποτέ -υπερβαίνοντας τα 80 τρισεκατομμύρια KRW (64,8 δισεκατομμύρια USD) για πρώτη φορά στην ιστορία της- και σημειώνοντας αύξηση 12,9% σε σχέση με το 2021, όταν οι πωλήσεις ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 70 τρισεκατομμύρια KRW (56,7 δισεκατομμύρια USD). Το ρεκόρ πωλήσεων αντικατοπτρίζει τη συνεχή ανάπτυξη σε ισχυρά θεμελιώδη, παρόλο που η κερδοφορία ολόκληρου του έτους επηρεάστηκε από τις δύσκολες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες.
Η αύξηση των εσόδων της εταιρείας το 2022 οφείλεται στην έντονη ζήτηση για οικιακές συσκευές υψηλής ποιότητας και ανταλλακτικά αυτοκινήτων. Για έβδομη συναπτή χρονιά, η επιχειρηματική μονάδα συσκευών παρουσίασε σημαντική ενίσχυση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η ανάκαμψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της LG Vehicle components Solutions το 2022 αντανακλά τη σταθερή άνοδο στην αυτοκινητοβιομηχανία και η εν λόγω δραστηριότητα ξεπέρασε για πρώτη φορά το 10% των συνολικών εσόδων της LG.
Η εταιρεία LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε άλλη μια χρονιά ρεκόρ τo 2022, με έσοδα ύψους 29,9 τρισεκατομμυρίων KRW (24,2 δισεκατομμυρίων USD), αυξημένα κατά 10,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής της εταιρείας που εστιάζει σε premium συσκευές, όπως είναι τα συστήματα περιποίησης ρούχων LG Styler™, τα πλυντήρια ρούχων all-in-one WashTower™ και τα ψυγεία LG InstaView με Craft Ice™. Τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του 2022 ήταν κατά 1,1 τρισεκατομμύρια KRW (891εκατομμύρια USD) χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος, λόγω των αυξημένων επενδύσεων μάρκετινγκ και του υψηλότερου κόστους των logistics. Η επιχειρηματική μονάδα σχεδιάζει να συνεχίσει με συνέπεια τη στρατηγική της με επίκεντρο τις premium συσκευές, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα των premium προϊόντων, καθώς και ενισχύοντας την κατηγορία προϊόντων μαζικής παραγωγής, μαζί με το κόστος δομικού management για την ενδυνάμωση της κερδοφορίας. Επιπλέον, η εταιρεία θα επιταχύνει την επέκταση των οικοσυστημάτων Smart Home, διευρύνοντας τις σειρές συσκευών που αναβαθμίζονται διαρκώς στις υπερπόντιες αγορές.
Η LG Home Entertainment Company ανακοίνωσε για το 2022 έσοδα ύψους 15,7 τρισεκατομμυρίων KRW (12,7 δισεκατομμυρίων USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 5,4 δισεκατομμυρίων KRW (4,3 εκατομμυρίων USD). Παρόλο που η χαμηλότερη παγκόσμια ζήτηση τηλεοράσεων επηρέασε τα έσοδα και τα λειτουργικά κέρδη σε σχέση με το 2021, ο τομέας περιεχομένου και υπηρεσιών της εταιρείας που βασίζεται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων της LG έχει δεκαπλασιαστεί από το 2018. Καθώς οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην επέκταση της πλατφόρμας έξυπνων τηλεοράσεων της LG για να διαφοροποιήσει το συνολικό επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και να εξασφαλίσει μελλοντικούς μοχλούς ανάπτυξης. Επίσης, η εταιρεία θα διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, αναπτύσσοντας το τμήμα των premium τηλεοράσεων, όπως είναι οι τηλεοράσεις OLED και η τηλεοράσεις QNED, καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ.
Η LG Vehicle component Solutions Company αύξησε τα έσοδα κατά 29,1% το 2022 από το 2021 σε 8,6 τρισεκατομμύρια KRW (6,9 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικά κέρδη για ολόκληρο το έτος, ύψους 169,6 δισεκατομμυρίων KRW (159,1 εκατομμυρίων USD). Η κερδοφόρα ανάπτυξη της επιχειρηματικής μονάδας οφείλεται στην προληπτική ανταπόκριση στην υψηλότερη ζήτηση που προέκυψε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μέχρι το τέλος του 2022, η συνολική αξία των συσσωρευμένων παραγγελιών για εξαρτήματα αυτοκινήτων είναι περίπου 80 τρισεκατομμύρια KRW (64,7 δισεκατομμύρια USD), γεγονός που αντικατοπτρίζει τη θέση της εταιρείας ως κορυφαίου προμηθευτή στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η εταιρεία θα συνεχίσει τη δυναμική της, ενισχύοντας την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της και θα εργαστεί για την περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης της δομής κόστους.
Τα έσοδα της LG Business Solutions Company, για το 2022, ύψους 6,1 τρισεκατομμυρίων KRW (4,9 δισεκατομμυρίων USD), αυξήθηκαν κατά 11,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω της συνεχούς ανάκαμψης των information displays. Τα λειτουργικά κέρδη ολόκληρου του έτους μειώθηκαν, κυρίως λόγω της χαμηλότερης ζήτησης για υπολογιστές και οθόνες μετά την πανδημία. Όσον αφορά το μέλλον, η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των υπολογιστών και των οθονών, ενώ παράλληλα να προωθήσει σταθερή ανάπτυξη στον τομέα B2B, αναπτύσσοντας περισσότερες εξατομικευμένες λύσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr