Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο όμιλος Currys για την περίοδο των 10 εβδομάδων από 29 Οκτωβρίου έως 7 Ιανουαρίου, που περιλαμβάνει την Black Friday αλλά και την εορταστική αγορά, η ελληνική εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων 12%.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως καταγράφεται αύξηση και στην ελληνική αγορά, με επιδόσεις καλύτερες και από την περίοδο πριν από την πανδημία.
Τα στοιχεία έρχονται σε συνέχεια της δημοσίευσης αποτελεσμάτων α' εξαμήνου (Μάιος-Οκτώβριος 2022) όπου ο τζίρος της Κωτσόβολος έκλεισε ενισχυμένος κατά 5% ενώ σε ίδια καταστήματα η αύξηση κυμάνθηκε σε 4%. Οι πωλήσεις της ελληνικής εταιρείας ανήλθαν σε 339 εκατ. ευρώ (295 εκατ. στερλίνες) έναντι 321 εκατ. ευρώ (280 εκατ. στερλίνες) στο αντίστοιχο διάστημα του 2021 και οι online πωλήσεις υποχώρησαν στο 7% του τζίρου από 8% αντίστοιχα.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι η κερδοφορία στο α' εξάμηνο επηρεάστηκε από την πίεση στα κόστη σε όλο το φάσμα της λειτουργίας αλλά και την καθυστέρηση ενεργοποίησης του προγράμματος "ανακυκλώνω, αλλάζω συσκευή". Οπότε τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν σε περίπου 1,15 εκατ. ευρώ (1 εκατ. στερλίνες από 11 εκατ. στερλίνες στο αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης), το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε σε περίπου 15 εκατ. ευρώ και οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν σε 4,6 εκατ. ευρώ.
Η αλυσίδα στις 29 Οκτωβρίου λειτουργούσε 91 καταστήματα στην Ελλάδα και 2 στην Κύπρο, όπου δρομολογεί προσεχώς τα εγκαίνια ενός ακόμη καταστήματος στην Πάφο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr