Αρχικά, ο Cho υπογράμμισε τη σημασία της προώθησης του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου της LG. «Για να αυξήσουμε την εταιρική αξία, πρέπει να επιταχύνουμε την ποιοτική ανάπτυξη και να εξασφαλίσουμε μοχλούς ανάπτυξης σε τομείς με υψηλές δυνατότητες», σημείωσε. «Θα επικεντρωθούμε στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των υφιστάμενων επιχειρήσεων για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βασικών μας επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα θα προωθήσουμε γρήγορα στρατηγικές επιχειρήσεις για το μέλλον».
Στη συνέχεια, ο CEO τόνισε την ανάγκη καθιέρωσης ενός επιχειρησιακού συστήματος λειτουργίας με επίκεντρο τον καταναλωτή. «Πρέπει να παράγουμε απτά αποτελέσματα μέσω της καινοτομίας που συνδυάζει την εμπειρία του καταναλωτή και τον ψηφιακό μετασχηματισμό», συνέχισε ο Cho. «Για να ενισχύσουμε την πελατοκεντρική μας νοοτροπία και να βελτιώσουμε τον τρόπο εργασίας μας, στοχεύουμε στην επίτευξη καινοτόμων εμπειριών καταναλωτών που ξεπερνούν τις προσδοκίες, θέτοντας σαφείς μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους και προγραμματισμούς ενεργειών».
Στη συνέχεια, ο Cho ανέφερε την ενίσχυση των δυνατοτήτων προετοιμασίας της εταιρείας για το μέλλον. «Πρέπει να διασφαλίσουμε τις τεχνολογίες του μέλλοντος και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα του λογισμικού μέσω της Ε&Α, να αυξήσουμε την αξία του brand καθώς και να βελτιώσουμε τη φήμη του brand, ιδίως για τη νεότερη γενιά», δήλωσε. «Χρειάζεται επίσης να προωθήσουμε τις online επιχειρήσεις και να εντείνουμε το ψηφιακό marketing για να επεκταθούμε στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου».
Σημείωσε επίσης τις αβεβαιότητες που περιβάλλουν το επιχειρηματικό περιβάλλον. Για να αναδιαμορφώσει ριζικά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της LG και να βελτιώσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα με την ικανότητα να ανταποκρίνεται προκαταβολικά στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, η εταιρεία οργάνωσε πρόσφατα μια ειδική ομάδα εργασίας. «Αναμένουμε ότι αυτά τα μέτρα θα μας επιτρέψουν να οικοδομήσουμε μια πιο υγιή εταιρική δομή, επιτρέποντας στην εταιρεία να παράγει συνεχώς θετικά αποτελέσματα και να δημιουργεί νέα αξία για τους καταναλωτές, εξασφαλίζοντας μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητα όσον αφορά την επιχειρηματική πρόοδο», δήλωσε ο Cho.
Ο Cho ζήτησε από όλους τους συμμετέχοντες να αναλογιστούν τι - και ποιος - ορίζει την LG Electronics ως εταιρεία. «Κάθε ένας από εμάς στην LG είναι ένας "Δημιουργός Αξίας" για τους καταναλωτές μας. Η ελπίδα μου είναι ότι όλοι εκτιμούν πραγματικά τους καταναλωτές και σκέφτονται πώς μπορούμε να τους προσφέρουμε περισσότερες και καλύτερες αξίες, συναντώντας, ακούγοντας και μπαίνοντας στην θέση »ους", συνέχισε. «Επειδή γνωρίζουμε ότι η απάντηση βρίσκεται πάντα στους πελάτες μας, συνεχίζουμε να ψάχνουμε βαθύτερα στη ζωή τους και να συλλέγουμε πληροφορίες για να προσφέρουμε πρώτες, μοναδικές και νέες εμπειρίες καταναλωτή».
Ο Cho έκλεισε την ομιλία του υπενθυμίζοντας σε όλους στην LG ότι το μέλλον θα καθοριστεί από τον τρόπο που σκεφτόμαστε και ενεργούμε τώρα, που είναι, τελικά, η προετοιμασία για το μέλλον. «Πρέπει να περάσουμε με θάρρος τις δοκιμασίες και τις δυσκολίες που αναπόφευκτα συναντάμε στις ατομικές μας προκλήσεις με αισιόδοξη στάση και θετική νοοτροπία ότι μπορούμε σίγουρα να πετύχουμε, όπως έχουμε κάνει μέχρι τώρα», κατέληξε ο ίδιος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr