Με τον Έλληνα καταναλωτή στο επίκεντρο, ο Κωτσόβολος επικοινωνεί με οικείο και αστείο τρόπο τη γιορτή αγορών, γιορτάζοντας «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στη χώρα μας.
Είναι αλήθεια, πως στην Ελλάδα υιοθετήσαμε τα τελευταία χρόνια το κυριακάτικο Brunch, το Baby shower, το Halloween και άλλες συνήθειες που πριν μερικά χρόνια δεν γνωρίζαμε.
Ο Κωτσόβολος παίρνει την αμερικάνικη συνήθεια του Black Friday και την κάνει καθαρά ελληνική, με έξυπνο επικοινωνιακά τόνο, δηλαδή, αποδομώντας την!
«Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;» είναι το χιουμοριστικό σλόγκαν της καμπάνιας, που κρύβει πολλές εκπλήξεις για τους καταναλωτές.
Ο Κωτσόβολος εξασφαλίζει μάλιστα τη δυνατότητα ευέλικτου τρόπου πληρωμής με βερεσέ και γρήγορα παρε-δώσε στα Ταμεία Express, επιτρέποντας στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια της Μπλακ Φράιντεϊ!
Σπεύσατε λοιπόν στον Κωτσόβολο! Την Μπλακ Φράιντεϊ παραδίδει τουτόριαλ μοναδικά όπως και οι προσφορές του:
-πώς μπορείς να βάλεις εύκολα γούφερ στο τρακτέρ
-πώς το ντρόουν μπορεί να αντικαταστήσει το τσομπανόσκυλο
-πώς εξοπλίζεις εύκολα ένα νεόδμητο μαντρί με τηλεοράσεις 75 ιντσών, δίπορτα ψυγεία, στερεοφωνικά, και άλλα…
Για απίστευτες προσφορές μείνετε συντονισμένοι στο www.kotsovolos.gr ή ακολουθήστε την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/Kotsovolos για μοναδικούς διαγωνισμούς και νέα για τη Μαύρη Παρασκευή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr