Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δανεισμός της εταιρίας παραμένει μηδενικός.
Η Electronet σε όλη την διάρκεια της κρίσης είχε κερδοφόρες χρήσεις, κάτι που ελάχιστες επιχειρήσεις στην χώρα το έχουν καταφέρει. Το γεγονός αυτό συνέβη εξαιτίας των προσπαθειών της διοίκησης να περιορίσει το κόστος λειτουργίας της εταιρίας, με σημαντικές παρεμβάσεις σε διαφόρους τομείς, ενώ ταυτόχρονα κατόρθωσε να επιτύχει καλύτερες συμφωνίες με τους προμηθευτές.
Να σημειωθεί ότι ο περιορισμός των δαπανών λειτουργίας της Electronet δεν στηρίχθηκε στο μισθολογικό κόστος. Αντίθετα μάλιστα ο αριθμός των εργαζομένων στην επιχείρηση αυξήθηκε.
Το 2016 ο κύκλος εργασιών της Electronet διαμορφώθηκε στα 57,15 εκατ. έναντι 55,75 εκατ. το 2015, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 2,5%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 500 χιλ. ευρώ έναντι 427 χιλ. ευρώ.
Η καθαρή θέση της Electronet διαμορφώθηκε σε 6,911 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου του 2016, έναντι 6,725 εκατ. την αντίστοιχη ημερομηνία του 2015.
Το 2016 η Electronet διατήρησε τα μερίδια που αγοράς που είχε, στις περισσότερες κατηγορίες.
Όλο το τελευταίο διάστημα η Electronet έδωσε και δίνει βαρύτητα στην συνεχή ενημέρωση & επικοινωνία από και προς τα μέλη του δικτύου της με τα πλέον εξελιγμένα τεχνολογικά on line μέσα.
Παράλληλα προωθεί την αδιάλειπτη ανάπτυξη των καταστημάτων και την συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού, με έναν και μοναδικό στόχο: την καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.
Το 2016 η εταιρεία γιόρτασε τα 20 χρόνια αδιάλειπτης & επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών ειδών, με έντονη επικοινωνία στα καταστήματα αλλά και όλα τα ΜΜΕ μοιράζοντας δώρα αξίας άνω των 40.000 ευρώ στους καταναλωτές.
Για το 2017 οι στόχοι της εταιρίας παραμένουν σταθεροί:
· Επιλεκτική, υγιής χρηματοοικονομικά, ανάπτυξη σε γεωγραφικές περιοχές που δεν γειτνιάζουν με υφιστάμενες επιχειρήσεις μέλη της.
· Διατήρηση ή και αύξηση των μεριδίων αγοράς με έμφαση στον κλάδο πληροφορικής και τηλεφωνίας, όπου υπάρχει τεράστια δυνατότητα ανάπτυξης.
· Περαιτέρω προώθηση της εταιρικής και προϊοντικής παρουσίας της Electronet, μέσω των social media, συμπληρωματικά από την προώθηση μέσω των παραδοσιακών μέσων όπως είναι η τηλεόραση, ή τα φυλλάδια.
· Περαιτέρω ενίσχυση του e-shop της.
Τέλος διαχρονική αποστολή της Electronet είναι η συν- διαμόρφωση των διαρκώς εξελισσόμενων αναγκών των πελατών της και η κάλυψη τους πάντα με επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Το δίκτυο των καταστημάτων της εταιρίας σήμερα ανέρχεται σε 80, με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να βρίσκονται στην περιφέρεια από όπου και προέρχεται το 85% του τζίρου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr