Όπως δήλωσε σχετικά ο κ. Μάνος Κανάκης, Διευθυντής Προμηθειών της INTRASOFT International: «Το τμήμα προμηθειών έχει σκοπό να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις αυτές που θα μας δώσουν προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού και ταυτόχρονα την αναγκαία ευελιξία και ταχύτητα που απαιτείται στις σύγχρονες ανάγκες ενός τέτοιου τμήματος. Η νέα συνεργασία μας με την ORACLE μας εξασφαλίζει ακριβώς αυτό.»
Το νέο προηγμένο μοντέλο λειτουργίας εγγυάται τον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών αγοράς της INTRASOFT και ελευθερώνει σημαντικούς πόρους στην ομάδα προμηθειών. Δεδομένου του πλήθους των προμηθευτών που ξεπερνούν τους 2.000 αλλά και της πολυπλοκότητας των συναλλαγών για όλες τις εταιρείες και των θυγατρικών του ομίλου, είναι κατανοητό ότι η λύση που αναζητούσε η INTRASOFT έπρεπε να ανταποκρίνεται στις διευρυμένες της ανάγκες παγκοσμίως.
Η νέα cloud λύση έχει ανοίξει το δρόμο για πλατφόρμες συνεργασίας εντός και εκτός της εταιρίας, συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, πεδία αξιολόγησης προμηθευτών, συγκριτικά αναλυτικά στοιχεία και e- auctions. Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στις ομάδες προμηθειών να μετρούν με ακρίβεια όλα τα δεδομένα, συμμετέχοντας ενεργά στις διαλειτουργικές ομάδες με στόχο να αναπτύξουν λύσεις και μεθόδους συνεργασίας πάνω σε μετρήσιμα αποτελέσματα με τους προμηθευτές και τα εσωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη.
Η εταιρεία αξιολογώντας διεξοδικά όλες τις υπάρχουσες τεχνολογίες κατέληξε στην εφαρμογή της ORACLE ως την πιο αξιόπιστη λύση σύμφωνα με τις αυστηρές προδιαγραφές που είχε θέσει. Η καινοτομία, η ασφάλεια και η προσαρμοστικότητα αυτού του συστήματος προς τους εσωτερικούς-εξωτερικούς χρήστες αλλά και η ευελιξία της διασύνδεσης σε συνδυασμό με τα άλλα συστήματα της εταιρείας, δημιούργησε το προσδοκώμενο τεχνολογικό αποτέλεσμα.
Ο κ. Χρήστος Κοντέλλης, Γενικός Διευθυντής Enterprise Solutions της INTRASOFT International δήλωσε σχετικά: «Η εταιρεία μας υλοποιεί μια εξαιρετικά προηγμένη SaaS λύση για το τμήμα προμηθειών της εσωτερικά, και συχρόνως σε συνεργασία με την ORACLE την προσφέρει και στην αγορά – δίνοντας έτσι το έναυσμα για μια ψηφιακή επανάσταση στον τομέα αυτό για τους πελάτες μας. Οι δυνατότητες της cloud πλατφόρμας είναι ευρείες και ανταποκρίνονται απολεσματικά στην επιχειρηματική ανάγκη συγκέντρωσης των διαδικασιών προμηθειών των τμημάτων των πελατών μας για όλες τις indirect κατηγορίες σε ένα κεντρικό τμήμα, συνδέοντας και κάθε προϋπάρχον σύστημα ERP.»
O κ. Παναγιώτης Πανταζής, Sales Director Ελλάδας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Κύπρου και Μάλτας δήλωσε σχετικά: «Έχοντας αποκομίσει συσσωρευμένη γνώση από τους χιλιάδες πελάτες παγκοσμίως που χρησιμοποιούν τις επιχειρηματικές εφαρμογές μας, έχουμε αναπτύξει και παρέχουμε νέα, μοντέρνα Σύστηματα 2ης γενιάς, industry-specific, mission-critical εφαρμογές, οι οποίες προσφέρονται ως υπηρεσία (Enterprise Resource Planning, Customer Experience, Human Capital Management και Industry Solutions), βοηθώντας τους πελάτες και συνεργάτες μας να απλοποιήσουν τις υποδομές πληροφορικής τους, να μειώσουν τα κόστη τους και να αντιμετωπίσουν την ψηφιακή πρόκληση με επιτυχία. Είμαστε πραγματικά περήφανοι που η Intrasoft International επέλεξε την λύση μας για τον εκσυγχρονισμό και τον μετασχηματισμό του υφισταμένου τρόπου λειτουργίας του Τμήματος Προμηθειών της, ένα καινοτόμο έργο, που αναμένεται να αποφέρει σημαντικά οφέλη στον Όμιλο.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr