Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Reporter Magazine Ιουλίου.
H πλατφόρμα MyDATA
Η υποχρέωση τήρησης ηλεκτρονικών βιβλίων είναι ένα καθοριστικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Φορολογικής Διοίκησης και μια σημαντική αλλαγή στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Με την εφαρμογή του μέτρου, όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις πρέπει υποχρεωτικά να διαβιβάζουν το σύνολο των συναλλαγών Εσόδων / Εξόδων στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, ώστε να ενημερώνονται αυτόματα τα ηλεκτρονικά τους βιβλία. Η διαβίβαση των δεδομένων μπορεί να γίνει είτε αυτοματοποιημένα μέσω του επιχειρηματικού/λογιστικού συστήματος της επιχείρησης, είτε χειροκίνητα μέσω ειδικής φόρμας στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ.
Η αυτοματοποιημένη διαβίβαση θέτει σημαντικές προκλήσεις, ειδικά για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν διεθνή ERP, καθώς για την προσαρμογή των υφιστάμενων συστημάτων απαιτούνται κοστοβόρες μεταβάσεις σε μεταγενέστερες εκδόσεις, αλλαγές στην άδεια χρήσης, αλλαγές στον τρόπο εργασίας των χρηστών και μεγάλος χρόνος υλοποίησης.
Πρόσθετες προκλήσεις στις οποίες τα ERP συστήματα οφείλουν να ανταποκριθούν είναι: η αποσπασματική διαχείριση των συναλλαγών μέσα από διασυνδεόμενα συστήματα, η χρονοβόρα διαδικασία αποστολής δεδομένων, οι περιορισμοί στην εξαγωγή ενοποιημένων αποτελεσμάτων και την ορατότητα των εγγραφών, καθώς και ο χρόνος εξοικείωσης των χρηστών.
Λύση DC MyData –NAV add on
Η Data Communication, από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές λογισμικού και Microsoft Gold Partner, διαμορφώνει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον λύσεων και υπηρεσιών, που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να ευθυγραμμίσουν γρήγορα και εύκολα την ψηφιακή τους υποδομή μέσα από λύσεις υψηλών επιδόσεων που μετριάζουν ταυτόχρονα τους κινδύνους.
Το DC MyData –NAV add on απευθύνεται σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που διαθέτουν MS Dynamics NAV ERP ή D365 Business Central και απαντά στην ανάγκη της γρήγορης εναρμόνισης με τις απαιτήσεις ΑΑΔΕ, χωρίς υψηλά κόστη.
Μοναδικό πλεονέκτημα της λύσης είναι η ευελιξία της, καθώς ενσωματώνεται πλήρως σε όλες τις εκδόσεις NAV και το Business Central, και συνδέει το ERP με την πλατφόρμα myDATA χωρίς να προαπαιτεί αναβάθμιση σε νεότερη έκδοση, αλλαγή άδειας χρήσης, αλλαγή του τρόπου καταχώρησης των λογιστικών εγγραφών και μεγάλο χρόνο μετάβασης.
Παράλληλα, η λύση DC MyData –NAV add on ενσωματώνει την τεράστια εμπειρία της Data Communication στις βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές και τις λύσεις Dynamics 365 παρέχοντας:
- Συνολική Διαχείριση ΑΑΔΕ μέσα από ένα κεντρικό & ενιαίο σύστημα
- Γρήγορη Αρχικοποίηση με αναδρομικότητα
- Μαζικές Ενημερώσεις δεδομένων για οικονομία χρόνου
- Εργαλεία Reconciliation
- Συνεχή Updates με βάση τις αλλαγές της ΑΑΔΕ
- Dashboards & Στατιστικά Στοιχεία για πλήρη ορατότητα δεδομένων
- Εύκολη Αναζήτηση Εγγραφών και Επιλογή Αποστολής
- Άμεση εξοικείωση των χρηστών στο γνώριμο περιβάλλον Microsoft
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Data Communication:
Τ +30 211 1080 0000, Ε [email protected].
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr