Σύμφωνα με έκθεση του E-commerce Europe για τις επιδόσεις των χωρών στον κλάδο το 2014, η Ελλάδα κινήθηκε με ρυθμό ανάπτυξης 20,4%, με τον τζίρο να διαμορφώνεται στα 3,85 δισ. ευρώ.
Ο αντίστοιχος ρυθμός για το σύνολο της Ευρώπης διαμορφώθηκε στο 14%, συγκρινόμενο με το 2013, ενώ ο τζίρος το 2014 ξεπέρασε τα 423 δισ. ευρώ.
Μόνο στα 28 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε σε 368,7 δισ. ευρώ. Για το 2015 εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα σημειώσουν νέα αύξηση της τάξεως του 12,5%, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 477 δισ. ευρώ.
Η συμμετοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ συνεχίζει να αυξάνεται την ώρα που η ευρωπαϊκή οικονομία βρίσκεται ακόμη σε θολά νερά. Από ποσοστό 1,27% του ΑΕΠ το 2009, το 2014 έφτασε στο 2,45% και αναμένεται να φτάσει το 6% ως το 2020.
Περαιτέρω ανάπτυξη το 2015
Οι προβλέψεις για το 2015 θέλουν 6 στους 10 οnline καταναλωτές να αυξάνουν την αξία των online αγορών τους και μόνο 1 στους 10 να τις μειώνει. Πλέον, ο έλληνας online καταναλωτής έχει στοιχεία ωριμότητας και δεν τον επηρεάζουν μόνο θέματα ασφαλείας (παρότι η ασφαλής πληρωμή παραμένει πρώτος λόγος) αλλά και η εξυπηρέτηση / προϊοντική κάλυψη, η χρηστικότητα / ευχρηστία του site, οι χαμηλές τιμές / πληροφορίες, η σωστή κριτική / συστάσεις και, τέλος, το branding / διαφήμιση. Αποτέλεσμα είναι να εξελίσσεται και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται τα ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία καλούνται να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν με τη σειρά τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr