Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Σύμφωνα με έκθεση του E-commerce Europe για τις επιδόσεις των χωρών στον κλάδο το 2014, η Ελλάδα κινήθηκε με ρυθμό ανάπτυξης 20,4%, με τον τζίρο να διαμορφώνεται στα 3,85 δισ. ευρώ.
Ο αντίστοιχος ρυθμός για το σύνολο της Ευρώπης διαμορφώθηκε στο 14%, συγκρινόμενο με το 2013, ενώ ο τζίρος το 2014 ξεπέρασε τα 423 δισ. ευρώ.
Μόνο στα 28 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε σε 368,7 δισ. ευρώ. Για το 2015 εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα σημειώσουν νέα αύξηση της τάξεως του 12,5%, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 477 δισ. ευρώ.
Η συμμετοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ συνεχίζει να αυξάνεται την ώρα που η ευρωπαϊκή οικονομία βρίσκεται ακόμη σε θολά νερά. Από ποσοστό 1,27% του ΑΕΠ το 2009, το 2014 έφτασε στο 2,45% και αναμένεται να φτάσει το 6% ως το 2020.
Περαιτέρω ανάπτυξη το 2015
Οι προβλέψεις για το 2015 θέλουν 6 στους 10 οnline καταναλωτές να αυξάνουν την αξία των online αγορών τους και μόνο 1 στους 10 να τις μειώνει. Πλέον, ο έλληνας online καταναλωτής έχει στοιχεία ωριμότητας και δεν τον επηρεάζουν μόνο θέματα ασφαλείας (παρότι η ασφαλής πληρωμή παραμένει πρώτος λόγος) αλλά και η εξυπηρέτηση / προϊοντική κάλυψη, η χρηστικότητα / ευχρηστία του site, οι χαμηλές τιμές / πληροφορίες, η σωστή κριτική / συστάσεις και, τέλος, το branding / διαφήμιση. Αποτέλεσμα είναι να εξελίσσεται και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται τα ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία καλούνται να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν με τη σειρά τους.