Του λόγου το αληθές, επιβεβαιώνει μελέτη της Strategy Analytics, η οποία εκτιμά ότι, μόνο κατά το τρέχον έτος, οι πωλήσεις συσκευών με οθόνη 11 ιντσών και μεγαλύτερη θα τριπλασιαστούν, αυξανόμενες κατά 185%, για να κατακτήσουν μερίδιο 7% της παγκόσμιας αγοράς έως το 2019, φθάνοντας τα 19,3 εκατ. τεμάχια, από μόλις 1% το 2014.
Η ζήτηση για συσκευές με μεγάλη οθόνη θα διογκώνεται έως το 2019, καθώς τα tablets εξελίσσονται σε επαγγελματικά εργαλεία. Σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ το 2014 οι πωλήσεις tablets με οθόνη 10'' και άνω αντιπροσώπευαν το 18% της συνολικής αγοράς (17% με οθόνη μεταξύ 10'' και 10,9'' και 1% με οθόνη άνω των 11''), έως το 2019 το μερίδιο τους θα αυξηθεί σε 25% (18% με οθόνη μεταξύ 10'' και 10,9'' και 7% με οθόνη άνω των 11'').
Ενδεικτική της αυξημένης ζήτησης για συσκευές με μεγάλη οθόνη, η οποία, ήδη, εκδηλώνεται και αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια, είναι η διαπίστωση της εταιρείας ότι, ενώ οι συσκευές με οθόνη 7'' έως 7,9'' αποτελούσαν το 45% των συνολικών πωλήσεων tablet το 2014, το μερίδιο τους θα περιοριστεί σε 30% το 2019.
Σύμφωνα με το "Tablet & Touchscreen Strategies" report της Strategy Analytics, οι κατασκευαστές της αγοράς έχουν εντοπίσει τη συγκεκριμένη τάση και προσαρμόζουν ανάλογα το προϊοντικό τους χαρτοφυλάκιο, λανσάροντας μοντέλα tablet μεγάλης οθόνης, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών.
Εκτιμήσεις
Οι αναλυτές της Strategy Analytics εκτιμούν ότι το 2019 οι πωλήσεις tablet με οθόνη 11" ή και μεγαλύτερη θα διπλασιαστούν στα 19,3 εκατ. τεμάχια, συγκεντρώνοντας μερίδιο 7% της συνολικής αγοράς. Αποδίδουν δε τις πολύ καλές επιδόσεις της συγκεκριμένης προϊοντικής κατηγορίας στην τάση των καταναλωτών να αγοράζουν μια συσκευή tablet ή μια υβριδική συσκευή 2-in-1, προκειμένου να αντικαταστήσουν, για παράδειγμα, τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.
Σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις, οι πωλήσεις tablet με οθόνη μεταξύ 8" και 8,9" θα γνωρίσουν, επίσης, μεγάλη ανάπτυξη, με το μερίδιο τους να φθάνει το 31% από 21% το 2014.
Οι αναλυτές συνδέουν τη "δραματική" - όπως τη χαρακτηρίζουν - αλλαγή στα μεγέθη των tablets με την τάση για μείωση της τιμής των συσκευών με μεγάλη οθόνη, καθώς και με την τάση του καταναλωτή να αντιμετωπίζει το tablet ως ένα ισοδύναμο με τον υπολογιστή εργαλείο δουλειάς.
Με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics για τόνωση της ζήτησης συσκευών tablet μεγάλης οθόνης συγκλίνει και μια σειρά μελετών άλλων εταιρειών, που πιστοποιούν τη στροφή του καταναλωτή σε συσκευές με μεγάλη οθόνη, όπως τα phablets.
Πηγή: Sete
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr