Ειδικότερα η Ελληνική Τεχνοδομική, για το 2007 αναμένεται να ενοποιήσει για πρώτη φορά τα αποτελέσματα του ποσοστού συμμετοχής της (κατά 60%) από την Αττική Οδό, εμφανίζοντας από αυτό έσοδα 240 εκατ. και κέρδη 30 εκατ. ευρώ.
Σήμερα ο Ομιλος διαθέτει ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο που αγγίζει τα 4,8 εκατ. ευρώ, ενώ στην παρούσα περίοδο η διοίκηση του Ομίλου ασχολείται με το θέμα της απορρόφησης της Παντεχνικής, ρίχνοντας το βάρος στην αναζήτηση της επίτευξης των βέλτιστων οικονομιών κλίμακος.
Στην συνέχεια αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες να ακολουθήσει ένα συμμάζεμα του Ομίλου, το οποίο θα περιλαμβάνει συγχώνευση κάποιων θυγατρικών, ενώ δεν αποκλείεται να μειωθεί περαιτέρω η παρουσία του Ομίλου στο ΧΑ, με την απορρόφηση της Reds και την διαγραφή των μετοχών της από το ταμπλό.
Από την άλλη πλευρά στην ΓΕΚ - Τέρνα, έχουν επικεντρωθεί στην εκτός των συνόρων παρουσία του Ομίλου στοχεύοντας να αποκομίζει από τις εκεί δραστηριότητές της περί το 30% των κατασκευαστικών της πωλήσεων μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Σήμερα η Τέρνα διαμορφώνεται στα 1,1 δις ευρώ, ενώ ο Ομιλος συμμετέχει σε πάνω από 50 διαγωνισμούς για δημόσια και ιδιωτικά έργα στην Ελλάδα.
Τέλος για την J&P Αβαξ, σύμφωνα με τους ειδικούς της αγοράς, η απόκτηση περί του 80% της Αθηνάς, σε τιμή χαμηλή (1,67 ευρώ ανά μετοχή), αποδεικνύεται μία ιδιαίτερα επιτυχημένη επιχειρηματική κίνηση. Την στιγμή μάλιστα που όπως αναφέρει στέλεχος Ομίλου, το κόστος της εξαγοράς της Αθηνάς, υπολογίστηκε χωρίς την συμμετοχή της στα δύο αυτοχρηματοδοτούμενα έργα στα οποία έχει αναδειχτεί μειοδότης η εταιρία στην Βορειοδυτική Οδό Πελοποννήσου (Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα) και στο έργο Μαλιακός - Κλειδί, τα έσοδα από τα οποία τα επόμενα χρόνια θα είναι πολύ μεγάλα.
Ελένη Μπότα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr