Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Σύμφωνα με στελέχη του Ομίλου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η «Αθηνά», το υπερσύγχρονο TBM που ξεκίνησε από την Κατεχάκη και έχει ως αποστολή να κατασκευάσει σήραγγα 5 χιλιομέτρων μέχρι τον Ευαγγελισμό, «έπιασε» τα 2,5 χιλιομέτρων, διανύοντας, δηλαδή, το 50% της διαδρομής του. Η «Αθηνά» έχει ήδη περάσει κάτω από τον σταθμό «Γουδή», έχει αφήσει πίσω του και τον σταθμό «Ζωγράφου» και σε λίγες ημέρες θα φτάσει στον τρίτο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Ιλίσια».
Και ο δεύτερος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ, η «Νίκη», συνεχίζει με εξίσου γοργούς ρυθμούς την κατασκευή της σήραγγας η οποία το καλοκαίρι ξεκίνησε από το Άλσος Βεΐκου και ακολουθώντας αντίθετη πορεία ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 750 μέτρων, περνώντας κάτω από τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου» και με κατεύθυνση τον δεύτερο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Γαλάτσι».
Όπως επισημαίνουν στελέχη του Ομίλου: «Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες του ομίλου σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,5 χλμ, θα είναι πραγματικότητα».