«Τον Απρίλιο του 2024 οργανώσαμε μία εκδήλωση στον εκθεσιακό χώρο της γέφυρας με αφορμή και το πέρασμα της ολυμπιακής φλόγας. Συμπληρώνονται φέτος 20 χρόνια επιτυχημένης συντήρησης και λειτουργίας και αυτή η επέτειος είναι μία αφορμή για να θυμηθούμε πώς ήταν η κατάσταση στο στενό πριν την κατασκευή της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου», επεσήμανε ο κ. Λούκας στην έναρξη της ομιλίας του, κάνοντας μια ιστορική αναφορά στο παρελθόν μέχρι το σήμερα.
Ο κ. Λούκας, παρουσίασε την υλοποίηση του οράματος για την κατασκευή της γέφυρας, ένα έργο που, όπως είπε, «αποτέλεσε την πρώτη γενιά συμβάσεων παραχώρησης, υπήρξε υπόδειγμα συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με βέλτιστη κατανομή ρίσκων και υλοποιήθηκε χάρη στη συνεργασία γαλλικών και ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών».
«Η υλοποίηση αυτού του οράματος», συνέχισε ο κ. Λούκας, «ξεκίνησε το 1997. Ο σχεδιασμός, η μελέτη και η κατασκευή είχαν αντιμετωπίσει πάρα πολλές προκλήσεις. Η γέφυρα είναι σε μία σεισμική ζώνη η οποία δίνει πολύ ισχυρούς σεισμούς, καθώς είμαστε σε μία περιοχή με ένα βάθος πυθμένα 65 μέτρα, σε μία περιοχή πολύ διαβρωτική, έχουμε τις εξαιρετικά δύσκολες και δυσμενείς μετεωρολογικές συνθήκες όπως ισχυρούς ανέμους και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το στενό χρησιμοποιείται και για τη ναυσιπλοΐα. Όλα αυτά αντιμετωπίστηκαν στη φάση μελέτης και κατασκευής με καινοτόμες λύσεις οι οποίες έκαναν αυτό το έργο πραγματικότητα στις 12 Αυγούστου 2004 την παραμονή της έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λούκας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr