Συνοδευόμενος από τον πρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιώργο Κωνσταντόπουλο και στέλεχος της Ιntrakat που είναι ο κύριος του έργου της αποκατάστασης της γέφυρας του Αξιού ποταμού, η οποία κατασκευάστηκε το 1972, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός του Project είναι 10 εκατ. ευρώ και υπενθύμισε ότι για το χρονικό διάστημα υλοποίησης των εργασιών, η διέλευση από το σταθμό διοδίων Μαλγάρων όλων των οχημάτων που κινούνται με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, θα πραγματοποιείται από δύο θυρίδες διοδίων και θα είναι ελεύθερη. Διευκρίνισε δε ότι το γεγονός ότι οι μετακινούμενοι δεν πληρώνουν διόδια, δεν ήταν μια εύκολη υπόθεση, αφού όπως εξήγησε «ο πρώτος μήνας υλοποίησης των εργασιών στην γέφυρα του ποταμού Αξιού, τον Ιανουάριο δηλαδή του 2024, "κόστισε" στα έσοδα της εταιρείας Εγνατία Οδός ΑΕ το ποσό των 1,3 εκατ. ευρώ». Αυτή η ζημία για την εταιρεία, που δεν αποκλείεται το καλοκαίρι να είναι υψηλότερη με δεδομένο ότι από το σημείο περνούν πολλά περισσότερα οχήματα και φορτηγά «πολλαπλασιάζει το κόστος του έργου», επισήμανε χαρακτηριστικά, λέγοντας ωστόσο «οι εργασίες όμως έπρεπε και πρέπει να γίνουν για την ασφάλεια των μετακινουμένων, Ελλήνων και ξένων».
Αναφερόμενος στις διαμαρτυρίες των μετακινουμένων από τις ουρές που δημιουργούνται στα διόδια των Μαλγάρων και παρατηρούνται έτσι καθυστερήσεις λόγω της υλοποίησης των εργασιών στην γέφυρα του Αξιού ποταμού, ο κ. Ταχιάος αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία, που όπως είπε και ο ίδιος βίωσε ανεβαίνοντας στην Θεσσαλονίκη, ζήτησε την κατανόηση των αυτοκινητιστών, αφού όπως επανέλαβε «αυτές οι εργασίες ήταν απολύτως απαραίτητες για λόγους ασφαλείας».
Εξήγησε ότι η «γήρανση της γέφυρας όπως και οι προδιαγραφές με τις οποίες κατασκευάστηκε το 1972 ήταν πολύ διαφορετικές και επέβαλαν να γίνουν οι επεμβάσεις που γίνονται. Ζητάμε την κατανόηση των μετακινουμένων για όσα διάστημα ακόμη χρειαστεί να γίνονται αυτές οι εργασίες», υπογράμμισε σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Στο πλαίσιο των δηλώσεων τονίστηκε ότι η εταιρεία Ιntrakat υπέγραψε τη σύμβαση για την ανάληψη του έργου τον Αύγουστο του 2023 και οι εργασίες ξεκίνησαν μετά από διάστημα τεσσάρων μηνών, αφού όπως τόνισε ο κ. Ταχιάος «έπρεπε να γίνει επικαιροποίηση της μελέτης, γιατί βρέθηκαν κάποια καινούρια στοιχεία που αφορούσαν τις επεμβάσεις που έπρεπε να γίνουν».
Υπενθυμίζεται ότι πριν την έναρξη των εργασιών στην γέφυρα του Αξιού ποταμού, λειτουργούσαν για τους μετακινούμενους μόνο δύο λωρίδες κυκλοφορίας, αφού η μία ήταν αποκλεισμένη, σύμφωνα με τον υφυπουργό.
Πάντως, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι επεμβάσεις θα γίνουν στο σύνολο του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού και ειδικά στις σήραγγες, όπου θα γίνουν και οι πιο κρίσιμες, κυρίως σε αυτές της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας που σε αυτά τα σημεία είναι και πάρα πολλές, όπως σημείωσε. «Στο τέλος των παρεμβάσεων ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας οδού που διατρέχει τέσσερεις περιφέρειες, θα είναι από τους πιο υποδειγματικούς στην Ελλάδα», τόνισε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr