Ο μετροπόντικας, που ξεκίνησε από την Κατεχάκη με προορισμό τον σταθμό «Ευαγγελισμός» (5,1 χλμ), έχει ήδη κατασκευάσει σήραγγα 1.000 μέτρων, δηλαδή το 20% του συγκεκριμένου τμήματος, στο μεγαλύτερο δημόσιο έργο που πραγματοποιείται σήμερα στην Ελλάδα.
Οι πίνακες στο πιλοτήριο του υψηλής τεχνολογίας TBM της ΑΒΑΞ έδειξαν ότι το πρώτο χιλιόμετρο της νέας γραμμής που θα συνδέσει το Γουδή με το Γαλάτσι είναι ήδη πραγματικότητα και ότι έως τα μέσα του 2025 ο πρώτος μετροπόντικας («Αθηνά), αφού περάσει από Ζωγράφου και Καισαριανή, θα έχει φτάσει στο πάρκο της οδού Ριζάρη.
Ο μετροπόντικας δουλεύει τώρα, κάτω από την περιοχή των «νοσοκομείων Παίδων» (όπως φαίνεται και στον χάρτη).
Η κατασκευή της σήραγγας ήδη για το πρώτο χιλιόμετρο είναι αποτέλεσμα της υψηλών προδιαγραφών διαδικασίας που ακολουθείται και των υψηλών ρυθμών κατασκευής, καθώς σε κάθε ενάμιση μέτρο εκσκαφής, ο μετροπόντικας επενδύει τη διάνοιξη με τσιμεντένιο δακτύλιο, αφήνοντας πίσω του ολοκληρωμένη σήραγγα.
Ο δεύτερος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ («Νίκη») ακολουθεί αντίθετη πορεία. Έχει ξεκινήσει από τον σταθμό Βεϊκου στο Γαλάτσι και αφού κατασκευάσει 7 χλμ σήραγγας θα συναντήσει την «Αθηνά», τον μετροπόντικα της Κατεχάκη, στον Ευαγγελισμό. Μία πορεία που θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του 2026.
Η Γραμμή 4 του Μετρό, θα εξυπηρετεί περισσότερους από 350 χιλιάδες πολίτες περνώντας από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας όπως Ιλίσια, Ζωγράφου, Καισαριανή, Κολωνάκι, Εξάρχεια, Κυψέλη και Γαλάτσι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr