Ήδη έχουν γίνει πολλά, όμως μένουν να γίνουν επίσης πολλά. Και τούτο διότι μιλάμε για έναν όμιλο με παρουσία σε πέντε ηπείρους και δραστηριοποίηση σε περίπου 30 χώρες, με πάνω από 25 θυγατρικές και 13.000 άμεσα εργαζόμενους σ’ όλα τα projects.
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Αναστάσιος Καλλιτσάντσης στη χθεσινή γενική συνέλευση, «το έργο που αναλάβαμε είναι κολοσσιαίο και προφανώς δεν ολοκληρώνεται σε ένα χρόνο. Η δουλειά που γίνεται και πρέπει να γίνει στην Ελλάκτωρ είναι μία επίπονη και χρονοβόρα εξελικτική διαδικασία, αλλά όπως πρεσβεύει και το νέο μας εταιρικό δόγμα: Η αξία βρίσκεται στην εξέλιξη».
Ο κ. Καλλιτσάντσης τόνισε ότι σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται ο όμιλος τα αποτελέσματα είναι καλά, όμως επισήμανε ότι στην ΆΚΤΩΡ, τον κατασκευαστικό βραχίονα και αιχμή του δόρατος του ομίλου στα μεγάλα έργα του εξωτερικού, υπάρχουν πολλά ακόμη που πρέπει να γίνουν.
Και τούτο διότι «η κατασκευαστική δραστηριότητα έχει υποστεί πολύ εντονότερα τις συνέπειες του προσωποκεντρικού και παρωχημένου τρόπου διοίκησης του παρελθόντος», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
Μίλησε για την αναγνώριση ζημιών που «καθάρισαν» την εταιρεία, για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πελατών και την αποκατάσταση της στενής και παραγωγικής συνεργασίας με όλα τα στελέχη.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Ελλάκτωρ κ. Γιώργος Προβόπουλος σημείωσε πως «η μάχη για την εξυγίανση της Ελλάκτωρ συνεχίζεται εντατικά αλλά δεν έχει ακόμα κριθεί. Μπορεί να έχουμε κάνει πολλά μέσα σε ένα και μόνον χρόνο, ωστόσο το πλήθος των αλλαγών που πρέπει ακόμη να υλοποιηθούν, παραμένει μεγάλο».
Όπως επισήμανε ο κ. Προβόπουλος, σε επίπεδο οργανωτικής δομής έγιναν μεγάλα βήματα, καθώς ολοκληρώθηκε ένας ευρύς κύκλος ενδυνάμωσης της Ομιλικής λειτουργίας στο υψηλότερο διοικητικό επίπεδο, με την προσέλκυση στελεχών από την αγορά, αλλά και με την ανάδειξη μέσα από τους κόλπους του Oμίλου αξιόλογων, ικανών και έμπειρων στελεχών.
Επίσης, υπήρξε γενικευμένη αναδιοργάνωση και αλλαγή κουλτούρας ενδοομιλικά, δεδομένου ότι για χρόνια, οι θυγατρικές του ομίλου στο εξωτερικό δεν είχαν ουσιαστική «επικοινωνία» μεταξύ τους, ούτε συνεργασίες, ούτε οικονομίες κλίμακος, καθώς λειτουργούσαν με στεγανά.
Φυσικά άλλαξε και η εταιρική επικοινωνία που για χρόνια χώλαινε, με ανεξάρτητες δομές που διέσπειραν κατακερματισμένη πληροφορία για τον όμιλο, με ό,τι αυτό συνεπάγονταν για την κακή επικοινωνία με μετόχους, συνεργάτες, πελάτες κ.ο.κ.
Από τον Σεπτέμβριο όμως του 2018, ο Όμιλος Ελλάκτωρ απέκτησε ως αναπόσπαστο κομμάτι του C-level, Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας, απέκτησε δηλαδή μία κεντρική φωνή που τον εκπροσωπεί σε όλες του τις δραστηριότητες και σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του.
Μέσα σε μόλις 10 μήνες, η Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου, υπό την ευθύνη της κυρίας Μαίρης Ανδρεάδη, προχώρησε σε πλήρη ανασχεδιασμό και ενοποίηση της εταιρικής ταυτότητας του Ομίλου, συγκέντρωσε, συστηματοποίησε και διαχειρίζεται το σύνολο της δαπάνης επικοινωνίας του Ομίλου Ελλάκτωρ στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της κάλυψης με ταυτόχρονο εξορθολογισμό κόστους και πόρων, ενώ ευθυγράμμισε την επικοινωνιακή μας πολιτική προς όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά, εσωτερικά κι εξωτερικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr