Το κόστος των δύο αυτών τμημάτων υπολογίζεται στο 1 δισεκ. 600 εκατομμύρια. Το υπόλοιπο τμήμα από Νεάπολη μέχρι Άγιο Νικόλαο θα κατασκευαστεί με χρήματα από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
Όπως εξήγησε για να χρηματοδοτηθούν οδικά έργα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με βάση τους νέους κανονισμούς θα πρέπει να έχουν ημερήσια κίνηση της τάξεως 15-20.000 οχημάτων την ημέρα, γι’ αυτό και ο ΒΟΑΚ αποφασίστηκε να γίνει με τρεις μεθόδους κατασκευής. «Παραχώρηση, ΣΔΙΤ και πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων».
Ανέφερε επίσης ότι το υπουργείο ανέλαβε να μελετήσει και να έχει έτοιμη την τεχνική λύση για το έργο του ΒΟΑΚ ώστε να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στο διαγωνισμό.
Ο υπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι στην αρχή της επόμενης εβδομάδας θα μεταβεί στην Κρήτη να υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης για το έργο του αεροδρομίου στο Καστέλι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr