Το νέο τμήμα ξεκινά από το 146ο χλμ. και ολοκληρώνεται στο 183ο χλμ. (περιοχή Πέρδικας). Περιλαμβάνει επτά γέφυρες, με μεγαλύτερες τις γέφυρες Τσαγκαρόπουλου, μήκους 430 μέτρων, και Γυμνότοπου, μήκους 252 μέτρων. Επίσης περιλαμβάνει τρεις κόμβους (Φιλιππιάδας, Γοργόμυλου και Τερόβου) και έναν ημικόμβο (Αμμότοπου), έναν σταθμό εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών στη Φιλιππιάδα (148ο χλμ.) και έναν σταθμό διοδίων στο Τέροβο (που δεν θα λειτουργήσει ακόμη), σύμφωνα με την Καθημερινή.
Το νέο τμήμα είναι σε συνέχεια των 16 χλμ. της παράκαμψης Αρτας, δημιουργώντας έτσι μια συνεχόμενη ζώνη 53 χλμ. αυτοκινητοδρόμου. Με το νέο τμήμα η διαδρομή από τη Φιλιππιάδα στα Ιωάννινα μειώνεται στα 20-30 λεπτά (από μία ώρα που διαρκούσε έως χθες και μάλιστα σε ιδιαίτερα κακό δίκτυο). Μετά την Πέρδικα, οι οδηγοί που κατευθύνονται προς Ιωάννινα θα οδηγούνται μέσω παράκαμψης 500 μέτρων στην υφιστάμενη εθνική οδό πριν από το Αβγό, σε απόσταση 15 χλμ. από τα Ιωάννινα.
Τα εγκαίνια του νέου τμήματος έκανε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, επαναλαμβάνοντας ότι τα έργα δεν ανήκουν σε κυβερνήσεις, υπουργούς, περιφερειάρχες ή δημάρχους, αλλά στον λαό. «Εμείς κρινόμαστε όλοι για την αποτελεσματικότητα μας, το κόστος του έργου και τις διαφανείς διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται», είπε.
Το τμήμα που δόθηκε χθες στην κυκλοφορία είναι το δεύτερο από όσα έχει κατασκευάσει η κοινοπραξία Νέα Οδός: το πρώτο (Κουβαράς - Αμφιλοχία, μήκους 26 χλμ.) δόθηκε στην κυκλοφορία τον Δεκέμβριο. Ακόμη δύο τμήματα του έργου, που κατασκεύασε το Δημόσιο, παραδόθηκαν τα προηγούμενα χρόνια: η παράκαμψη Αγρινίου (Κεφαλόβρυσο - Κουβαράς, 34 χλμ.), που δόθηκε το 2009, και η παράκαμψη Αρτας (Κομπότι - Φιλιππιάδα, 17 χλμ.), που δόθηκε το 2011. Το μεγαλύτερο μέρος της Ιονίας Οδού, θα δοθεί τέλος Μαρτίου, ενώ οι τελευταίες εργασίες θα ολοκληρωθούν τον Αύγουστο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr