Σύμφωνα με πληροφορίες έδωσ εέκπτωση 50%-51% και κέρισε στη δημοπράτηση του 4ο τμήματος που αφορά στην κατασκευή του τμήματος Κυλλήνη - Βάρδα, προϋπολογισμού 74.010.000 ευρώ (με ΦΠΑ). Πρόκειται για την εργολαβία με το υψηλότερο κόστος μεταξύ αυτών που έχουν προχωρήσει μέχρι τώρα.
Ο όμιλος Καλογρίτσα έχει κερδίσει μέχρι σήμερα άλλες τρεις εργολαβίες με εκπτώσεις από 53% έως και 57,45%.
Θα ακολουθήσει προς τα τέλη Μαρτίου η πέμπτη εργολαβία, η οποία αφορά στην κατασκευή του τμήματος Βάρδα - Σαγέικα, με προϋπολογισμό 68 εκ. ευρω. Η έκτη εργολαβία θα αφορά στο τμήμα Σαγέικα - Κάτω Αχαΐα, η έβδομη το τμήμα Κάτω Αχαΐα - ΒΙΠΕ και η όγδοη το τμήμα ΒΙΠΕ - Μιντιλόγλι, ώστε ο οδικός άξονας να ενωθεί με την Ολυμπία Οδό.
Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει υποστηρίξει πως στις αρχές Μαΐου θα υπογραφούν ταυτόχρονα και οι οκτώ συμβάσεις για την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος. Στο υπουργείο τονίζουν πως ο φάκελος «Μεγάλου Εργου», ώστε να ενταχθεί το οδικό έργο και τυπικά στο ΕΣΠΑ, θα υποβληθεί τις αρχές της άνοιξης στην Κομισιόν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr