Ίσως δε, ελλείψει άλλων έργων μεγάλων, και εφόσον ο σχετικός διαγωνισμός προωθηθεί ομαλά, ονόματα όπως η Vinci, η ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η J&P ΑΒΑΞ, η Intrakat όπως και άλλα εγχώρια και ξένα γκρουπ, να είναι από τους ομίλους που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας.
Και μιλάμε για να φτάσουν τα γκρουπ μέχρι τέλους και όχι απλά για τις μη δεσμευτικές εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, πάντα υπό την προϋπόθεση ότι θα «τρέξει» το ΤΑΙΠΕΔ, μετά από πολύμηνες καθυστερήσεις, την ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητοδρόμου-μαμούθ.
Εάν πάμε σε ξεχωριστές υποψηφιότητες σε βάθος χρόνου ή σε γκρουπαρίσματα μεταξύ των «μνηστήρων», θα φανεί στην πορεία. Πάντως, ήδη ο όμιλος Ελλάκτωρ έχει κάποιου είδους σχέση με την Εγνατία, αφού μέσω των Αττικών Διαδρομών λειτουργεί τα διόδια του οδικού άξονα, δίχως αυτό να σημαίνει κάτι παραπάνω. Το ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε στα τέλη Σεπτεμβρίου να ξεκινήσει μία προκαταρκτική εκδήλωση ενδιαφέροντος για την κατάρτιση των τευχών δημοπράτησης ώστε να αρχίσει ένα είδος διαβούλευσης με τους υποψήφιους.
Πάντως, ακόμα υπάρχουν εκκρεμότητες, όπως η διάρκεια παραχώρησης και το τίμημα, η βαριά συντήρηση, η εγκατάσταση νέων σταθμών διοδίων που θα καθορίσουν το ύψος των εισπράξεων, τι θα γίνει με την αποπληρωμή του δανείου με την ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ.λπ.
Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr