Οι δύο άξονες, που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2007, με τη συμπλήρωση 10 και πλέον ετών θα δοθούν στην κυκλοφορία, μεταμορφώνοντας τις μεταφορές στη Δυτική Θεσσαλία, τη Στερεά Ελλάδα, τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο. Όπως όλα δείχνουν, στη σημερινή επίσκεψη Σπίρτζη στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού θα ανακοινωθεί και η λειτουργία του πρώτου τμήματος του αυτοκινητόδρομου (από Γαβρολίμνη μέχρι Αμφιλοχία) που μαζί με το ήδη σε λειτουργία τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου θα αποτελέσει ένα συμπαγές τμήμα σχεδόν 100 χλμ.
Η Ιόνια Οδός θα γίνει μία πραγματικότητα μέχρι το τέλος Μαρτίου, που θα παραδοθεί με ελάχιστες εκκρεμότητες.
Για τον Ε65, από το 54ο χλμ. μέχρι το 111ο χλμ. του Ξυνιάδα-Τρίκαλα είναι πλήρως έτοιμο. Γι τα χιλιόμετρα από το 32,5 μέχρι το 54 χλμ. γίνεται αγώνας για να δοθεί, αν όχι ολόκληρο, τουλάχιστον 1 λωρίδα ανά κυκλοφορία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr