Παρά τις προσπάθειες των τεχνικών εταιρειών και το νέο γύρο αποζημιώσεων που εγκρίθηκε από το υπουργείο Υποδομών, συνολικού ύψους περί τα 500 εκατ. ευρώ, οι κοινοπραξίες «χτυπούν καμπανάκι» ότι κάποια από τα έργα (π.χ. Ολυμπία Οδός ή Ιόνια) κινδυνεύουν να μην ολοκληρωθούν εγκαίρως. Και αυτό όχι τόσο επειδή καθυστερούν τις εργασίες οι εργολάβοι, αλλά επειδή υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες, όπως π.χ. δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις.
Σε κάποια projects οι εργασίες είναι προχωρημένες και τα έργα έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί, όπως στο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και στον οδικό άξονα Μαλιακός – Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου). Όσον αφορά δε στον δεύτερο, υπάρχουν κάποιες δυσκολίες που έχουν να κάνουν με κάποιες αποζημιώσεις που ζητά ο κατασκευαστής και την υπογραφή του μνημονίου συναντίληψης που προς το παρόν δεν έχει υπογραφεί καθώς τηρείται σχετικά σκληρή στάση από τις εταιρείες κατασκευής/διαχείρισης. Σημειώνεται ότι η μέλη της κοινοπραξίας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου μετέχουν και στην Ολυμπία Οδό όπου κι εκεί είχαμε αρρυθμίες και καθυστερήσεις με το μνημόνιο συναντίληψης και τη νέα συμφωνία αποζημιώσεων («πριν επιτάχυνσης», κ.λπ.).
Σε κάθε περίπτωση, θα γίνει «αγώνας δρόμου» για να ολοκληρωθούν εγκαίρως τα projects στα τέλη Μαρτίου, αν και «στο βάθος… αχνοφαίνεται» πιθανό το ενδεχόμενο να παραχωρηθούν λειτουργικά σε κυκλοφορία αλλά να μείνουν «μερεμέτια» και εκκρεμότητες μέχρι το καλοκαίρι-φθινόπωρο του 2017.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr