Όπως τόνισε ο Γιώργος Δέδες, η διάνοιξη της σήραγγας, που έχει μήκος τρία χιλιόμετρα, έγινε οκτώ μήνες νωρίτερα από το καθορισμένο χρονοδιάγραμμα, παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για πιο δύσκολο τμήμα του έργου της Ιόνιας Οδού.
Αναφερόμενος αναλυτικά στο έργο της διάνοιξης της σήραγγας, ο γενικός γραμματέας Υποδομών σημείωσε ότι αντιμετωπίστηκαν τα σημαντικότερα και ισχυρότερα τεχνικά προβλήματα, προσθέτοντας ότι υπήρξαν οι περισσότερες επιστημονικές μελέτες και παρεμβάσεις, ώστε να δοθούν εξ αρχής λύσεις στα τεχνικά ζητήματα που ανέκυψαν.
Στην συνέχεια ο Γιώργος Δέδες αναφέρθηκε στην άριστη, όπως είπε, συνεργασία που υπήρξε και υπάρχει με την περιφέρεια και του δήμους, τονίζοντας ότι οι τοπικές κοινωνίας "αγκάλιασαν" το έργο και τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης το στήριξαν. Παράλληλα, πρόσθεσε, πως το υπουργείο Υποδομών και η κατασκευάστρια εταιρία ανταποκρίθηκαν, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους, στην ικανοποίηση των θετικών και δίκαιων αιτημάτων.
Στο σημείο αυτό ο Γιώργος Δέδες τόνισε ότι "σήμερα είμαστε όλοι μαζί στέλνουμε μήνυμα ενότητας, συνεργασίας και αλληλεγγύης, γιατί αυτό απαιτείται, όχι μόνο στα τεχνικά έργα και στον κατασκευαστικό τομέα, αλλά σε ολόκληρη την πορεία της χώρας". Μάλιστα υπογράμμισε ότι "σήμερα στην Κλόκοβα είδαμε φως στην άκρη της σήραγγας και ως εκ τούτου θέλουμε μεταφορικά και συμβολικά να πούμε ότι ελληνικός κατασκευαστικός τομέας με την καινούργια πολιτική της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, όπως χαράσσεται από τον υπουργό τον Χρήστο Σπίρτζη, μπορεί να είναι η αιχμή του δόρατος στην μεγάλη προσπάθεια για να δει η χώρα φως στην άκρη του τούνελ της οικονομικής κρίσης".
Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας εξέφρασε την ικανοποίησή για την ολοκλήρωση του έργου της σήραγγας, σημειώνοντας ταυτόχρονα ότι η Ιόνια Οδός είναι μία μεγάλη αναπτυξιακή οδική αρτηρία, που ενώνει όλο τον δυτικό άξονα της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr