Παράλληλα, όπως σημείωσε, κατά το 2015 η ΤΕΡΝΑ «ήταν, ίσως, η μοναδική εταιρεία που δεν διέκοψε ούτε μείωσε τους ρυθμούς κατασκευής των μεγάλων έργων», εξαντλώντας την μεγάλη πιστοληπτική ικανότητα που διαθέτει. Όπως διαβεβαίωσε ο κ. Περιστέρης, τα οδικά έργα παραχώρησης, που υλοποιεί η εταιρεία, θα παραδοθούν τον Μάρτιο του 2017, με τη διάνοιξη της σήραγγας της Κλόκκοβας, έργο ιδιαίτερα δύσκολο, να ολοκληρώνεται τις προσεχείς ημέρες.
Ο κ. Περιστέρης αναφέρθηκε στα προβλήματα (capital controls, μεταβολή φορολογικού πλαισίου) που κυριάρχησαν στην ελληνική οικονομία το 2015, επηρεάζοντας αρνητικά το επιχειρηματικό περιβάλλον.
Είπε ότι η μερισματική πολιτική θα επανέλθει σε ορίζοντα λίγων ετών, καθώς καταγράφεται βελτίωση της χρηματοοικονομικής κατάστασης. Σχετικά με τις οφειλές του Δημοσίου, ανέφερε ότι η εταιρεία έχει λαμβάνειν ποσό της τάξης των 60-70 εκατ. ευρώ από ΦΠΑ, το οποίο, όμως, το Δημόσιο δεν καταβάλλει έντοκα, όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Τόνισε ακόμη ότι απαιτείται ένα βίαιο οικονομικό σοκ και ανέφερε ότι, σε αυτή τη φάση, το Brexit, δεν θα δημιουργήσει επιπτώσεις στη χρηματοδότηση των έργων.
Όπως αναφέρθηκε στη γ.σ., η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ συνέχισε το επενδυτικό πρόγραμμά της στην ενέργεια όπου αναπτύσσει νέα έργα ΑΠΕ, ενώ, σήμερα, διαθέτει σε λειτουργία έργα ισχύος 664 MW. Στην Εύβοια η πρώτη φάση του προγράμματος εξόρυξης μαγνησίας (υποπροϊόν Λευκολίθου), ύψους 25 εκατ. ευρώ, έχει σχεδόν αποπερατωθεί, ενώ εκκρεμεί η αποπεράτωση της δεύτερης φάσης η πρόοδος της οποίας συναρτάται με το "πάγωμα" των καταβολών του επενδυτικού νόμου.
Η κατασκευαστική υπέγραψε το 2016 νέες συμβάσεις έργων ύψους 270 εκατ. ευρώ, με το ανεκτέλεστο υπόλοιπο να διαμορφώνεται στα 2,7 δισ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr