Όπως είπε, σε περίπτωση που εγκριθεί το αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης, θα ξεκινήσει η διάνοιξη των σηράγγων και η κατασκευή των σταθμών προς τις δυτικές συνοικίες, μέχρι τον Εύοσμο, την Πολίχνη και τη Σταυρούπολη, ενώ έκανε γνωστό ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση, την Άνοιξη του 2017 θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή όλων των σταθμών, στη βασική γραμμή Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός – Νέα Ελβετία.
«Ο δεύτερος μεγάλος σταθμός για την πόλη είναι η άνοιξη του 2020, οπότε προβλέπεται να λειτουργήσει το μετρό της Θεσσαλονίκης στη βασική γραμμή, Ν.Σ. Σταθμός - Νέα Ελβετία» σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε: «η Θεσσαλονίκη σήμερα μπορεί να μιλάει για ένα μετρό το οποίο σε μια τετραετία θα λειτουργήσει και σε μια δεκαετία ενδεχομένως θα έχει καλύψει όλα τα σημεία της πόλης».
Καταλήγοντας, τόνισε ότι ο σταθμός Βενιζέλου θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει με τα αρχαιολογικά ευρήματα να παραμένουν στη θέση τους. Επισήμανε ακόμη ότι με την επανέναρξη των εργασιών στη βασική γραμμή θα δημιουργηθούν συνολικά 1.000 θέσεις εργασίας από τον ανάδοχο, σε τεχνικό, εργατικό και αρχαιολογικό προσωπικό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr