Σύμφωνα με τη μελέτη, στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα του κατασκευαστικού κλάδου, προστίθενται οι περικοπές στις δημόσιες επενδύσεις ορισμένων χωρών, οι χαμηλές εν γένει επενδύσεις, οι προσεκτικοί έως και με ελάχιστα διαθέσιμα καταναλωτές, καθώς και οι περιορισμένες τραπεζικές χορηγήσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, οι αναλυτές της Atradius πρόσφατα επιδείνωσαν την αξιολόγηση του κλάδου στη Γαλλία. Παρόλο που εμφανίστηκε μια μέτρια ανάκαμψη (όπως στην Ολλανδία και τη Μεγ. Βρετανία), ο αριθμός των πτωχεύσεων των κατασκευαστικών εταιρειών και οι καθυστερήσεις τους σε πληρωμές, αναμένεται να παραμείνουν υψηλές. Η συνολική εικόνα θα παραμείνει η ίδια σε επίπεδο περιορισμένων περιθωρίων κέρδους και προβλημάτων ρευστότητας που αντιμετωπίζει ο κλάδος.
Μεταξύ των αναπτυγμένων χωρών που καλύπτει η έκθεση, μόνο η Γερμανία, η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ εμφανίζουν σταθερή απόδοση, αλλά ακόμη και εκεί εξακολουθούν να εμφανίζονται προβλήματα είτε σε υποκλάδους είτε σε μικρούς παίκτες της αγοράς.
Στις αναδυόμενες αγορές οι οποίες εξετάζονται στο παρόν δελτίο τύπου, μόνο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ο κλάδος αξιολογείται ως «καλός», αλλά αξίζει να σημειωθεί πως μελλοντικά θα παρουσιαστούν αρνητικές επιπτώσεις από τη μείωση της τιμής του πετρελαίου στις δημόσιες δαπάνες. Στην Τουρκία ο κλάδος πάσχει από τα συνεχώς αυξανόμενα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, ενώ στην Ινδία και το Μεξικό, αναμένεται οι προοπτικές των κατασκευαστικών εταιρειών να βελτιωθούν το 2015, αλλά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν διαρθρωτικούς περιορισμούς. Στη Βραζιλία, η οποία δεν αποτελούσε ούτως ή άλλως μια πολλά υποσχόμενη αγορά για τον κλάδο, η απόδοση του τομέα έχει πληγεί από την οικονομική ύφεση και από μια σημαντική υπόθεση διαφθοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr