Ωστόσο, το τμήμα Πάτρα-Πύργος και Καλό Νερό-Τσακώνα, που προβλεπόταν να πραγματοποιήσει ο παραχωρησιούχος, θα εξαιρεθεί από την σύμβαση παραχώρησης και θα εκτελεστεί ως δημόσιο έργο, με ορίζοντα δημοπράτησης τον Απρίλιο του 2014 και παράδοσης με το αρχικό τμήμα Κόρινθος – Πάτρα της Ολυμπίας Οδού.
«Η Ελλάδα μπαίνει σιγά - σιγά αλλά σοβαρά, ξεκάθαρα και αποφασιστικά σε μια φάση ανασύνταξης και θετικής πορείας» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών.
«Το πρώτο έμπρακτο σημείο σε αυτή την κατεύθυνση είναι οι επενδύσεις και οι υποδομές στις μεταφορές. Ξεκινούν τώρα οι οδικοί άξονες. Χρειάστηκαν πολύ σκληρές διαπραγματεύσεις πολύχρονες και αμοιβαίες υποχωρήσεις. Μερικά έργα συντμήθηκαν» είπε.
«Για παράδειγμα, στην Ολυμπία Οδό δεν περιλαμβάνεται το τμήμα Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα. Είναι πολιτική απόφαση της κυβέρνησης όλα τα έργα που εξαιρέθηκαν λόγω σύντμησης να πραγματοποιηθούν» πρόσθεσε ο υπουργός Υποδομών.
«Όχι γιατί κάνουμε χάρη σε κανέναν, αλλά γιατί οι υποδομές στις μεταφορές είναι αναγκαία προϋπόθεση για να ξεκινήσει ξανά η χώρα. Ανακοινώνω την άμεση πραγματοποίηση της κατασκευής Πάτρα- Πύργος – Τσακώνα, ενός μέρους αυτοκινητόδρομου της Ηλείας, που είναι αγροτικός και τουριστικός νομός» τόνισε και συμπλήρωσε ότι το επίμαχο τμήμα «θα ολοκληρωθεί ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της κατασκευής του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr