O κ Peter Berdowski, είπε ότι ο όμιλος μάλλον πρέπει να αφαιρέσει από το βιβλίο παραγγελιών περί τα 70 εκατ. ευρώ που αφορούν τη συμμετοχή του στο έργο της κατασκευής της υποθαλάσσιας οδικής αρτηρίας στη Θεσσαλονίκη καθώς το μέλλον του έργου είναι αβέβαιο. Στη συνέχεια εξήγησε το γιατί: Το σχέδιο της υποθαλάσσιας σήραγγας της στη Θεσσαλονίκη αφορά σε μία πολύ περίπλοκη πολιτική κατάσταση και είναι συνετό για μας να μην το διατηρούμε στο βιβλίο παραγγελιών.
Ο όμιλος ο οποίος ασχολείται με εξειδικευμένα έργα και υπηρεσίες τόσο στη στεριά μέσω κατασκευαστικών εταιρειών (ελέγχει το 40% της Archirodon.). Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έσοδα που αποκόμισε από την αρχιρόδον στο εννιάμηνο ανήλθαν σε <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><st1:metricconverter w:st="on" ProductID="146 εκ.">146 εκ.</st1:metricconverter> δολάρια.
Στο έργο της υποθαλάσσιας αρτηρίας το group συμμετέχει απευθείας (17,5% ) και μέσω της Archirodon (32,5%) στην κοινοπραξία «Θερμαϊκή Οδός» μαζί με την Ελλάκτωρ (50%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr