Οι εκπλήξεις θα είναι πολλές αφού θα δούμε συμπράξεις μεταξύ Ομίλων αλλά και νέες εταιρίες να ρίχνονται στην μάχη για την διεκδίκηση του έργου, επισημαίνουν στελέχη της αγοράς. Οι συμπράξεις είναι επιβεβλημένες και ο ανταγωνισμός μεγάλος, τονίζουν αφού πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, σημαντικού προϋπολογισμού.
Η μόνη ίσως κοινοπραξία η οποία θα παραμείνει ως έχει είναι αυτή της Μηχανικής.
Να σημειωθεί ότι η κατασκευή της Γραμμής 3 του Μετρό θα περιλαμβάνει υπόγεια σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και έξι σύγχρονους σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο). Συνολικά 6,5 χλμ σήραγγας της επέκτασης θα κατασκευασθούν με μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων (μετροπόντικας), ενώ το υπόλοιπο τμήμα στην αρχή και στο τέλος του έργου θα υλοποιηθεί με υπόγεια εκσκαφή.
Ελένη Μπότα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr