Ο διαγωνισμός είχε κολλήσει εδώ και αρκετούς μήνες αφού οι δύο κοινοπραξίες, με προσφυγές στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά και στα ελληνικά δικαστήρια, διεκδικούσαν η μία την ακύρωση της άλλης, προβάλλοντας σειρά παρατυπιών στις εκατέρωθεν προσφορές. Ωστόσο μετά από την απόφαση της κοινοπραξίας Prologis - J&P Αβαξ να αποχωρήσει, ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου, το οποίο αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα στον εγχώριο κλάδο των logistics και μεταφορών.
Ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο (συνολική επιφάνεια γης 590 στρέμματα, συνολική δομήσιμη επιφάνεια 240.000 τετραγωνικά μέτρα), είναι αρχικού προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο της παραχώρηση στον ανάδοχο του έργου προβλέπεται ότι θα είναι για 30 χρόνια με δυνατότητα επέκτασης για άλλα 10 χρόνια. Σύμφωνα με την σύμβαση του έργου η πλήρης λειτουργία του αναμένεται το 2010, όπως και η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του εμπορευματικού κέντρου του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο έγκειται στην τοποθεσία του. Πέρα από τη σιδηροδρομική σύνδεση με τον εμπορικό λιμένα του Ικονίου, το δίκτυο του Προαστιακού και τον άξονα ΠΑΘΕ του ΟΣΕ, το Θριάσιο παρέχει οδική σύνδεση με την Αττική Οδό και τη λεωφόρο ΝΑΤΟ. Τέλος να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον τους για την ανάληψη έργου είχαν αρχικώς εκδηλώσει η Τεχνική Ολυμπιακή και η κοινοπραξία Sharmet AE - ΑΤΤΙΚΑΤ - Imperio αλλα τελικά αποχώρησαν επιλέγοντας να μην καταθέσουν τεχνικοοικονομική προσφορά.
Ελένη Μπότα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr