Υπενθυμίζεται ότι προ διετίας οι δύο εταιρείες είχαν έρθει σε συμφωνία, στο πλαίσιο της οποίας, στα πολυκαταστήματα που θα εγκαινίαζε ο Notos Com, τη διεύθυνση του τμήματος καλλυντικών θα την είχε αποκλειστικά η εταιρεία Sephora. Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι ενδεικτικό στοιχείο που επιβεβαιώνει την λήξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών που σημειώθηκε λίγο πριν από το καλοκαίρι είναι ότι ο όμιλος Notos Com ετοιμάζεται να εγκαινιάσει κατάστημα στην Πάτρα την συνολική διαχείριση του οποίου θα την έχει ο ίδιος.
Οι πληροφορίες περί λήξης της συνεργασίας δεν επιβεβαιώθηκαν αλλά και ούτε διαψεύστηκαν, καθώς οι διοικήσεις και των δύο εταιρειών όπως ελέχθη έλειπε στο εξωτερικό.
Εντωμεταξύ στο σύνολό του ο κλάδος βρίσκεται σε εγρήγορση λόγω και της οικονομικής κρίσης που τον πλήττει, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες οι πωλήσεις των αλυσίδων βρίσκονται σε καθοδική τροχιά. Γεγονός που ωστόσο δεν φαίνεται να επηρεάζει ιδιαίτερα τους πρωταγωνιστές του κλάδου, οι οποίοι ετοιμάζουν τα επόμενα βήματά τους, με πρώτη προτεραιότητα το άνοιγμα νέων καταστημάτων.
Ο πρωταγωνιστής «Χόντος», σύμφωνα με πληροφορίες, προχώρησε το τελευταίο διάστημα προχώρησε στην αγορά δύο ακινήτων. Το πρώτο στην Κρήτη αντί του ποσού των 15 εκατ. Ευρώ και το άλλο στηΡουμανία, αντί 10 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρουν πηγές για την αγορά της Ρουμανίας, η στρατηγική του ομίλου Χόντου είναι να εγκαινιάσει το 2009 το δεύτερο κατάστημά του, τα μέγεθος του οποίου θα είναι αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί η ελληνική εταιρεία στην Ομόνοια. Συνολικά ο όμιλος Χόντος εκτιμάται ότι σήμερα ελέγχει 74 καταστήματα -ετοιμάζει ένα ακόμη στην πόλη της Καστοριάς- και κατέχει το 60% της επιλεκτικής αγοράς καλλυντικών, που υπολογίζεται μεταξύ 500-600 εκατ. Ευρώ.
Σχέδια επέκτασης των δικτύων τους προετοιμάζουν και οι αλυσίδες Galerie de Beaute καθώς και το Aroma. H κάθε μία αλυσίδα αναφέρουν πηγές ελέγχει περί τα 35 καταστήματα και κατέχει το 6% της αγοράς.Ειδικότερα για την πρώτη, οι πληροφορίες είναι ότι ετοιμάζει νέο σημείο πώλησης στην Αγ. Παρασκευή, κατάστημα στην Δυτική Αθήνα, ενώ εξετάσει και μεγάλες επαρχιακές πόλεις. Οσον αφορά την δεύτερη, που διατηρεί με τα καταστήματά της αυξημένη παρουσία στην Κρήτη και την Πάτρα, ετοιμάζεται να εγκαινιάσει νέο σημείο πώλησης στο Γέρακα και αναζητά χώρους στη Θεσσαλονίκη και τη Λάρισα.
Σχετικά με την επέκταση των Sephora, οι πληροφορίες είναι ότι βασική προτεραιότητα του ομίλου είναι η σταδιακή μετονομασία των Βeauty Shop σε Sephora, ενώ φήμες υποστηρίζουν ότι υπάρχουν σκέψεις κάποια καταστήματα να γίνουν από εταιρικά franchising. O όμιλος Sephora ελέγχει σήμερα περί τα 70 καταστήματα και αποτελεί τον δεύτερο βασικότερο παίκτη του κλάδου.
Καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις του κλάδου αναμφίβολα αναμένεται να διαδραματίσει και η έλευση της γερμανικής πολυεθνικής Douglas, η οποία σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες έχει ήδη συστήσει την θυγατρική της στην Ελλάδα, όπου η μητρική κατέχει το 80% και το υπόλοιπο 20% Ελληνας επιχειρηματίας με δυνατή παρουσία στον χώρο του ενδύματος. Οι πληροφορίες είναι ότι τα πρώτα καταστήματα Douglas θα τα δούμε στην Ομόνοια, στο Ψυχικό και στη Κηφισιά.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr