Ελλειμμα 576 εκατ. ευρώ εμφάνισε ο ΟΣΕ το 2004, ποσό αυξημένο κατά 103 εκατ. σε σχέση με το 2003. Αυτό τόνισε την Τρίτη ο πρόεδρος του Οργανισμού κ. Ν. Μπαλτάς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, από το συνολικό ποσό, το 70% αφορά σε έργα υποδομής που έχουν χρεωθεί στο ΟΣΕ, «ενώ λογικά έπρεπε να αφορούσαν και σε άλλα υπουργεία». Από τα υπόλοιπα 176 εκατ. ευρώ, τα 140 εκατ. ευρώ αφορούν σε κρατικές οφειλές και τα 37 εκατ. ευρώ είναι αποτέλεσμα των σταθερών τιμών των εισιτηρίων τα τελευταία 5 περίπου χρόνια. Πάντως ο κ. Μπαλτάς εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον του Οργανισμού, καθώς όπως ανέφερε, παρουσιάζει αύξηση των εσόδων κατά 25% σε σχέση με πέρυσι, ενώ η πληρότητα στο δίκτυο Αθήνα- Θεσσαλονίκη ξεπερνά το 90%. Ο πρόεδρος του ΟΣΕ τόνισε ότι ο Οργανισμός θα μετατραπεί από μια πολύ ζημιογόνο επιχείρηση που είναι σήμερα, σε έναν κερδοφόρο φορέα, διατηρώντας πάντα το δημόσιο χαρακτήρα του. Μάλιστα, ο ίδιος επεσήμανε ότι σε κάποιες περιόδους δεν φτάνουν τα τρένα του ΟΣΕ για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό, προσθέτοντας ότι είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία χρόνια οι συρμοί που κυκλοφορούν αυξήθηκαν κατά 50% και από 200 που ήταν το 2002, έφτασαν τους 300 το 2005. Ο κ. Μπαλτάς αναφέρθηκε και στη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στη γραμμή Κόρινθος-Αθήνα, η πληρότητα του οποίου φτάνει στο 100%. Μάλιστα, εντός του 2006 θα πραγματοποιηθεί αγορά νέων συρμών, καθώς θα έχει ολοκληρωθεί και το έργο ηλεκτροκίνησης των τρένων της συγκεκριμένης γραμμής. Την ίδια χρονιά επίσης, αναμένεται να ολοκληρωθεί και η επέκταση του προαστιακού μέχρι το Κιάτο και να αρχίσουν και τα δρομολόγια στο άλλο τμήμα του προαστιακού προς τη Θήβα και τη Χαλκίδα.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr