Σκοπός του, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, είναι η διάθεση υγιεινών προϊόντων άριστης ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, προσφέροντας στο καταναλωτικό κοινό μια ολιστική εμπειρία στον τομέα της σωστής διατροφής, του wellbeing και της φροντίδας.
Αποδεικνύοντας στην πράξη τη δέσμευση αυτή, η αλυσίδα του Βιολογικού Χωριού, εκτός της πλούσιας και εξειδικευμένης ποικιλίας πιστοποιημένων bio προϊόντων, προσφέρει λύσεις για όλες τις σύγχρονες τάσεις διατροφής και κατανάλωσης σε vegan, plant based, gluten free, lactose free, sugar free, KETO, αλλά και μοναδιαία προϊόντα με την ελάχιστη περιβαλλοντική επιβάρυνση.
Κάθε κατάστημα διαθέτει διευρυμένη ποικιλία με πάνω από 5.000 προϊόντα σε φρούτα & λαχανικά, κρέας, προϊόντα ψυγείου, έτοιμα γεύματα, πρωινό, παντοπωλείο, κάβα, βρεφική - παιδική περιποίηση, συμπληρώματα διατροφής, προσωπική περιποίηση, οικιακή φροντίδα και pet food υψηλής διατροφικής αξίας, καθώς τους πιστούς μας φίλους τους φροντίζουμε όπως τον εαυτό μας.
Μια ακόμα σημαντική στρατηγική κίνηση είναι το επαναλανσάρισμα και ο εμπλουτισμός της σειράς προϊόντων Green Village, με ανανεωμένη συσκευασία, τα οποία είναι επιλεγμένα με υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές, προσφέροντας στον καταναλωτή υψηλή ποιότητα στη σωστή αξία.
Με γνώμονα την καλύτερη εμπειρία και εξυπηρέτηση των πελατών της, από το 2023, το Βιολογικό Χωριό ξεκίνησε το remodeling των καταστημάτων της, δημιουργώντας το ιδανικό customer journey για εύκολες και ευχάριστες αγορές. Παράλληλα, υλοποιείται και η εφαρμογή της νέας ταυτότητας με νέους χρωματικούς κώδικες, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά των καταστημάτων με το πλάνο ολοκλήρωσης να έχει προγραμματιστεί έως τα τέλη του έτους στο σύνολο της αλυσίδας.
Για εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών τόσο εντός της Αττικής όσο και σε όλη την Ελλάδα, το Βιολογικό Χωριό διαθέτει eshop, το biologikoxorio.gr και για ανταπόδοση της εμπιστοσύνης τους, το πρόγραμμα επιβράβευσης Green με ελκυστικά προνόμια.
Η επικοινωνία της νέας εικόνας του ΒΧ, που είναι συνέχεια των επενδύσεων σε νέα καταστήματα και για βελτίωση των υποδομών, βασίζεται στην προσφερόμενη ολιστική κάλυψη των αναγκών. Το δημιουργικό της καμπάνιας και της νέας ταυτότητας, υλοποιήθηκε με βάση τον στρατηγικό σχεδιασμό του ΒΧ, από την VML.
Κάθε μέρα φροντίζεις για τις ανάγκες σου, αλλά αν ήταν στο χέρι σου θα φρόντιζες για πολλά περισσότερα, για τη φρεσκάδα, για την ποιότητα, για την υγεία, για την οικογένεια, για το περιβάλλον, για τη γεύση, για ένα ακόμη πιο καθαρό σπίτι, σε έναν ακόμα πιο καθαρό πλανήτη...
Στο Βιολογικό Χωριό, ξέρουμε ότι το να τα φροντίζεις όλα αυτά δεν είναι στο χέρι σου, για αυτό φροντίσαμε εμείς να είναι στο καλάθι σου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr