Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων easy (easy family of brands www.easy.com και www.easyhistory.info, που συμπεριλαμβάνει και τις easyJet.com, easyHotel.com, easyCar.com, easyFerry.com, easyCinema.gr, και easyEspa.eu, κ.ά.), διπλασίασε φέτος το συνολικό ποσό των βραβείων και τίμησε τις προσπάθειες των νέων επιχειρηματιών στην Ελλάδα απονέμοντας τρία βραβεία ύψους € 200.000 σε νέους επιχειρηματίες κάτω των 35 ετών.
Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η Σμαράγδα Αλεξανδρή αποσπώντας το πρώτο βραβείο, ύψους € 100.000, για τη δημιουργία του επιδραστικού δικτύου εκπαιδευτικών κοινοτήτων ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ. Το ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ, που μέσα σε πέντε χρόνια, κατάφερε να γίνει το πιο επιδραστικό δίκτυο εκπαιδευτικών κοινοτήτων στο ελληνικό ίντερνετ, είναι μία δημιουργική ομάδα που κάνει έρευνα και μοιράζεται καθημερινά πληροφορίες για τον κόσμο σε κάθε πλατφόρμα, δημιουργεί βιβλία γνώσεων για κάθε ηλικία και έχει χτίσει το δικό της βιβλιοπωλείο - αποκλειστικά με non-fiction βιβλία. Η Σμαράγδα Αλεξανδρή δήλωσε για την κατάκτηση του πρώτου βραβείου: «Όλη η ομάδα του ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ ευχαριστεί από καρδιάς, το Stelios Philanthropic Foundation, για αυτή την ευκαιρία, και κυρίως για την πίστη στο όραμά μας, που είναι το να κάνουμε όσο περισσότερους ανθρώπους γίνεται να έρθουν ξανά σε επαφή με τον παιδικό τους ενθουσιασμό και την περιέργεια για τον κόσμο γύρω τους, να εμπνευστούν, και να δουν την γνώση και τη ζωή με άλλο μάτι».
Το δεύτερο βραβείο, ύψους € 60.000, απέσπασε ο Νικόλας Χατζηδάκης με την εφαρμογή διαχείρισης αποστολών με Courier AfterSalesPro. Το AfterSalesPro είναι μια εφαρμογή διαχείρισης αποστολών με Courier που προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία και διαχείριση αποστολών μέσω όλων των γνωστών εταιρειών ταχυμεταφορών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ή παγκοσμίως. O Νικόλας Χατζηδάκης ανέφερε για τη διάκρισή του: «Ευχαριστούμε θερμά τον Sir Stelios και την ομάδα του για την τιμητική διάκριση, καθώς και κάθε μέλος της ομάδας του AfterSalesPro για τη μέχρι τώρα προσπάθειά του. Αυτή η αναγνώριση είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς, όχι μόνο γιατί το χρηματικό έπαθλο θα ενισχύσει περαιτέρω τα σχέδια ανάπτυξής μας, αλλά και γιατί αποτελεί τιμή να αναγνωρίζεται η δουλειά μας από έναν τόσο σημαντικό και έμπειρο επιχειρηματία».
Το τρίτο βραβείο, ύψους € 40.000, έλαβε ο Δημήτρης Αγγελόπουλος, με τo e-shop Fearless. H Fearless αποτελεί ένα διαδικτυακό κατάστημα που προσφέρει υψηλής ποιότητας εξοπλισμό για τερματοφύλακες, με έμφαση στα γάντια και καινοτόμα προϊόντα. Ο Δημήτρης Αγγελόπουλος είπε για τη βράβευσή του: «Ευχαριστώ θερμά τον κύριο Χατζηιωάννου και όλη την ομάδα του Stelios Philanthropic Foundation για την υποστήριξή τους. Αυτή η αναγνώριση αποτελεί μια τεράστια ώθηση για εμάς, να συνεχίσουμε να δημιουργούμε νέα και ξεχωριστά προϊόντα».
Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά παρακολουθώ τη συνεχιζόμενη άνοδο της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, όπως αποδεικνύεται και από τις φετινές υποψηφιότητες. Οι 23 φετινές αιτήσεις ανέδειξαν την πρωτοπορία και τη δημιουργικότητα των νέων επιχειρηματιών που διαμορφώνουν το μέλλον μας. Οι νικητές μας αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα του πάθους και της καινοτομίας που διακρίνει τη νέα γενιά. Η προσήλωση και η αφοσίωσή τους αποτελεί έμπνευση για κάθε νέο επιχειρηματία, αλλά και για το μέλλον της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Τα Stelios Awards for Young Entrepreneurs θα συνεχίσουν να στηρίζουν αυτές τις εξαιρετικές πρωτοβουλίες, προτρέποντας τους νέους να συνεχίσουν να καινοτομούν και να προχωρούν μπροστά με θάρρος και αποφασιστικότητα. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα στους νικητές μας για το εξαιρετικό τους έργο».
Παράλληλα, στην εκδήλωση μίλησε και η περσινή νικήτρια του πρώτου βραβείου των Stelios Awards for Young Entrepreneurs, Δάφνη Μπεχτσή, CEO του Cinobo, της πλατφόρμας που έκανε την κληρονομιά του παγκόσμιου κινηματογράφου προσβάσιμη σε Ελλάδα και Κύπρο. Σε διαχείριση της οικογένειας Μπεχτσή και υπό την επιμέλεια του Cinobo, λειτούργησε φέτος και ο ιστορικός θερινός κινηματογράφος Cine Paris (www.cineparis.gr) που βρίσκεται στην ταράτσα του Stelios Foundation Conference Hall, στην οδό Κυδαθηναίων 22 στην Πλάκα, αποτελώντας σημαντική προσθήκη στον πολιτιστικό χάρτη της πόλης.
Τα 15α Stelios Awards for Young Entrepreneurs στην Ελλάδα απευθύνονταν αποκλειστικά σε νέους και νέες επιχειρηματίες μέχρι 35 ετών (γεννηθέντες και γεννηθείσες το 1989 ή μετέπειτα) που έχουν ιδρύσει την εταιρεία τους στην Ελλάδα και έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 5 χρόνια, συγκεντρώνοντας συνολικό τζίρο τουλάχιστον € 20.000 το χρόνο. Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον 3 άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής. Εάν οι ιδιοκτήτες είναι δύο, θα πρέπει να κατέχουν πάνω από το 80% της εταιρείας μεταξύ τους.
Σημειώνεται πως από το 2008 έως και σήμερα τα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece έχουν ενισχύσει τις νέες επιχειρήσεις της χώρας με το συνολικό ποσό των € 1.330.000, στηρίζοντας σημαντικά την ελληνική επιχειρηματικότητα.
Τo 2023 o μεγάλος νικητής ήταν η γνωστή πλατφόρμα ταινιών Cinobo (https://cinobo.com/en), ενώ τo 2022 το πρώτο βραβείο κέρδισε η εταιρεία www.pakketo.com, το διαδικτυακό κατάστημα επίπλων που προσφέρει ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις. Το 2019 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε η Hempoilshop (https://hempoilshop.gr/), εταιρεία που εμπορεύεται προϊόντα κλωστικής και βιομηχανικής κάνναβης, και το 2018 το Ferryhopper (https://www.ferryhopper.com/), η πρωτοποριακή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Τις προηγούμενες χρονιές, νικήτριες ανακηρύχθηκαν οι εταιρείες: Melira Greek Honey (2017), Sun of a Beach (2016), Sede (2015), Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), Fereikos Helix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008).
Περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμες, μέσα από την επίσημη σελίδα του Stelios Philanthropic Foundation (https://steliosfoundation.gr/).
Λίγα Λόγια για το Stelios Philanthropic Foundation
Στόχος του μη κερδοσκοπικού, μη κυβερνητικού ιδρύματος Stelios Philanthropic Foundation είναι η υποστήριξη μιας σειράς από φιλανθρωπικές δραστηριότητες, κυρίως σε χώρες όπου έχει ζήσει και δραστηριοποιηθεί ο ιδρυτής του, Sir Στέλιος Χατζηιωάννου: την Ελλάδα, την Κύπρο το Ηνωμένο Βασίλειο, και το Μονακό. Το ίδρυμα προσφέρει στην κοινωνία με τους ακόλουθους τρόπους:
- Βοηθά μεγάλο αριθμό ανθρώπων που αντιμετωπίζει δυσμενείς οικονομικές συνθήκες σε Ελλάδα και Κύπρο, μέσω τις πρωτοβουλίας «Φαγητό από Καρδιάς». Το πρόγραμμα αυτό, που ξεκίνησε το 2013, προσφέρει κάθε εργάσιμη ημέρα -χωρίς καμία διάκριση- σνακ σε ανθρώπους που εγγράφονται στο πρόγραμμα και προσέρχονται στα Κέντρα Διανομής. Κατά μέσο όρο, κάθε μήνα διανέμονται 300.000 σνακ σε 150.000 επισκέπτες.
- Προωθεί την ειρήνη στο νησί της Κύπρου. Κάθε χρόνο το Ίδρυμα προσφέρει πολλά δικοινοτικά βραβεία σε ομάδες που απαρτίζονται από έναν Τουρκοκύπριο και έναν Ελληνοκύπριο που συνεργάζονται στο νησί. Σε κάθε νικητήρια ομάδα απονέμεται χρηματικό έπαθλο ύψους € 20.000. Από το 2009, η συνολική αξία των βραβείων που έχει χορηγηθεί για τη συνεργασία μεταξύ των δύο κοινοτήτων ανέρχεται σε € 4 εκ.
- Προσφέρει οικονομική στήριξη σε άλλα φιλανθρωπικά ιδρύματα με ποικίλα αίτια – με έμφαση σε ιδρύματα που εδρεύουν στην Ελλάδα και την Κύπρο.
- Σε περίπτωση σοβαρών καταστροφών, το Ίδρυμα προσφέρει επιπλέον οικονομική ενίσχυση για την ανακούφιση των πληγέντων. Για παράδειγμα, τον Νοέμβριο του 2018, το Ίδρυμα προσέφερε € 505.000 στους συγγενείς των θανόντων από τις φονικές πυρκαγιές της ίδιας χρονιάς στο Μάτι Αττικής, καθώς το 2023 € 560.000 στους συγγενείς των θανόντων στα Τέμπη.
- Χρηματοδοτεί υποτροφίες, βοηθώντας νέους να φοιτήσουν σε σχολικά και πανεπιστημιακά ιδρύματα όπου έχει φοιτήσει και ο ιδρυτής του Stelios Philanthropic Foundation, Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, (Γυμνάσιο Δούκα στην Αθήνα, London School of Economics και Bayes Business School, City University of London στο Ηνωμένο Βασίλειο).
Λίγα Λόγια για την easyGroup
Το Stelios Philanthropic Foundation χρηματοδοτείται από δωρεές της easyGroup Ltd, η οποία αποτελεί την κερδοσκοπική επιχείρηση του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, που δημιούργησε και κατέχει την οικογένεια εμπορικών σημάτων easy. Η easyGroup διασφαλίζει ένα σταθερό εισόδημα από τα έσοδα όλων των μελών της easy family of brands, συμπεριλαμβανομένης της easyJet.com, τα οποία ο Sir Στέλιος αξιοποιεί για να υποστηρίξει το φιλανθρωπικό του έργο.
Η easy family of brands περιλαμβάνει έναν αυξανόμενο αριθμό μελών που λειτουργούν σε συνεργασία με επιχειρηματίες από την Ελλάδα και την Κύπρο, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους σε καταναλωτές στην Ελλάδα και, σε ορισμένες περιπτώσεις, σε όλο τον κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, μέλη της easy family of brands είναι τα ακόλουθα: easyFerry.com, easyEspa.eu, easyDom.gr, easyGreece.tours, easyStudies.io, easyHemp.gr, easyBoat.com, easyCasa.gr, easyCinema.gr, easyWoo.com, easyDigital.tech, easyCruise.com, easyPetbath.gr, easyTravel.tech.
Το νεότερο μέλος της easy family of brands είναι η easyEspa.eu, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την easyDom.gr και τον Γιώργο Παρασχάκη. Με την easyEspa.eu βοηθούν τα ελληνικά νοικοκυριά και τις μικρές επιχειρήσεις να λάβουν επιδότηση μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ για παρεμβάσεις Εξοικονόμησης Ενέργειας στα σπίτια και τα κτίριά τους. Ο σκοπός τους είναι να κάνουν την ενεργειακή αναβάθμιση των νοικοκυριών απλούστερη, ευκολότερη και επιτεύξιμη, μέσω της εξασφάλισης ευρωπαϊκών πόρων (ΕΣΠΑ) και της εφαρμογής αυτών των λύσεων, όπως αντλίες θερμότητας και φωτοβολταϊκά, σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr