Η Kidscom, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, αποτελεί μια από τις ελάχιστες εταιρείες στον χώρο των παιδικών ειδών με αδιάλειπτη κερδοφορία από την ίδρυση της το 2008 και είναι ο αποκλειστικός διανομέας κάποιων από τα ισχυρότερα παγκόσμια brands όπως Joie, Nuna, Recaro, Sparco, Kindercraft, Lascal κα, ενώ εντός των επομένων ημερών, αναμένεται η ανακοίνωση ενσωμάτωσης δύο νέων κορυφαίων σημάτων.
Η εταιρεία παράλληλα διαθέτει 3 ιδιόκτητα καταστήματα στην Ελλάδα και δύο στην Κύπρο, ενώ κατά το 2023 ολοκλήρωσε ένα εντυπωσιακό πλάνο ανακαίνισης όλων των φυσικών καταστημάτων της και την ταυτόχρονη ανανέωση του ψηφιακού της καταστήματος http://www.kidscom.gr με την χρήση τεχνολογίας αιχμής.
Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kidscom, Σταύρος Καφούνης δήλωσε: είμαι ευτυχής, γιατί παρά την τρομακτική μείωση των γεννήσεων στην χώρα μας, που λαμβάνει πλέον ανησυχητικές διαστάσεις, εμείς καταφέραμε το δύσκολο 2023, να καταγράψουμε τις υψηλότερες ιστορικά πωλήσεις, ενώ ευελπιστούμε ότι το φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο μας των τελευταίων ετών, σε συνδυασμό με την δραστική λειτουργική προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις της αγοράς, θα μας επιτρέψει και το τρέχων έτος να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία.
H Kidscom ΑΕ (www.kidscom.gr), είναι επιχείρηση που ίδρυσε ο Σταύρος Καφούνης, όπως και η automotive solutions αε,(www.automotivesolutions.gr), με αντικείμενο την ηλεκτροκίνηση, στο μετοχικό σχήμα της οποίας, εισήλθε το 2023 η nrg μέλος του ομίλου motor oil, η cool club, (www.coolclub.gr), με αντικείμενο την παιδική «fast fashion” ένδυση με πολλά ιδιόκτητα και franchise καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και η Dalousa Riviera, (www.olvosportoheli.com) , η οποία δημιούργησε και εκμεταλλεύεται μια πολυτελέστατη τουριστική μονάδα στο Πόρτο Χέλι - Αργολίδας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr