Οι μετοχές της Alitalia υποχώρησαν κατά 6,5 σεντ, ή 7,5% και διαμορφώθηκαν στα 80,5 σεντ, καταγράφοντας την πιο απότομη υποχώρηση από τις 12 Οκτωβρίου του 2006. Η Air France-KLM προσέφερε 35 σεντ ανά μετοχή για το μερίδιο που κατέχει η κυβέρνηση στην εταιρία και η τοπική της ανταγωνίστρια Air One προσέφερε 1 σεντ ανά μετοχή.
Η Alitalia προχώρησε χθες σε αναβολή της επιλογής του πιθανού της αγοραστή για το μερίδιο της τάξεως του 49,9% που κατέχει η κυβέρνηση μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου, εξαιτίας του διχασμού που υπάρχει στην κυβέρνηση για το εάν θα πρέπει να επιλέξουν ένα ξένο και έναν εγχώριο αγοραστή. Οι εκπρόσωποι τόσο της Air France όσο και της Air One αρνήθηκαν να κάνουν οποιοδήποτε σχόλιο.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Intesa Sanpaolo, Corrado Passera είχε δηλώσει ότι «το να πουλήσουμε τελικά την Alitalia στην Air France-KLM θα είναι σαν να αποφασίζουμε να «χαραμίσουμε» τη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Ιταλίας, δίνοντάς την σε μια ανταγωνιστική της». «Πρόκειται για ένα εγχείρημα, με την εφαρμογή του οποίου η Alitalia θα γίνει μέρος ενός γκρουπ το οποίο κατ΄ ουσίαν την ανταγωνίζεται», είχε επισημάνει οPassera, του οποίου η τράπεζα στηρίζει μια άλλη προσφορά εξαγοράς για την αεροπορική.
Την άποψη αυτή δε φαίνεται να συμμερίζεται ο διευθυντής της Alitalia, Maurizio Prato, ο οποίος σε συνέντευξή του στην ιταλική Corriere della Sera είχε δηλώσει, ότι η Air France θα μπορούσε να γίνει ο ιδανικός συνέταιρος. Η στρατηγική που σχεδιάζει προκειμένου να επαναφέρει στην κερδοφορία την ιταλική αεροπορική μοιάζει με αυτή που έχει σχεδιαστεί από τη διοίκηση της εταιρίας.
Η Alitalia δεν έχει δημοσιεύσει λειτουργικά κέρδη εδώ και εννέα χρόνια και καταγράφει απώλειες υψηλότερες του 1 εκατ. ευρώ την ημέρα. Η ιταλική κυβέρνηση έδωσε εντολή στο Maurizio Prato να αναζητήσει αγοραστή για το μερίδιο ύψους 49,9% που κατέχει το κράτος, προκειμένου να σωθεί η εταιρία από τη χρεοκοπία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr