Επισήμως, διά του κ. Χατζηδάκη, η κυβέρνηση τονίζει ότι πριν πάρει τις τελικές αποφάσεις της για την «επόμενη μέρα» στην Ολυμπιακή θα αναμένει την οριστική ετυμηγορία της Κομισιόν, κυρίως για την τύχη των διαιτησιών που έχουν επιδικαστεί υπέρ της εταιρείας, συνολικού ύψους 803 εκατ. ευρώ.
Οι συνολικές ζημίες της εταιρείας (1,5 δισ. ευρώ) προέρχονται από συσσωρευμένες οφειλές, καθώς και από τον τρόπο υπολογισμού των προσαυξήσεων από τα πρόστιμα της Εφορίας και του ΙΚΑ. Στο τέλος του 2007, τα οφειλόμενα ποσά θα είναι 954 εκατ. ευρώ και τα πρόστιμα 549 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, από επίσημα έγγραφα της εταιρείας αποκαλύπτεται ότι από το 2004 μέχρι και τον περασμένο Σεπτέμβριο το λειτουργικό έλλειμμα της εταιρείας μειώνεται συνέχεια: Από 131,6 εκατ. ευρώ το 2004 έπεσε στα 78,3 εκατ. το 2005, στα 67 εκατ. ευρώ το 2006 και εκτιμάται ότι φέτος θα είναι μόλις 20 εκατ. ευρώ.
Σε συνεντεύξεις του στον κυριακάτικο Τύπο, ο υπουργός Μεταφορών επαναλάμβανε ότι «είναι πια εξαιρετικά δύσκολο, αν όχι αδύνατον, η εταιρεία Ολυμπιακές Αερογραμμές να πωληθεί ως έχει. Επομένως προσανατολιζόμαστε σε άλλα σχήματα τρίτων εταιρειών, όπως είναι η Pantheon, έτσι ώστε να κάνουμε ένα σχέδιο 'Sabena α λα ελληνικά'».
Από την πλευρά του, ο αρμόδιος επίτροπος Ζακ Μπαρό δηλώνει τη Δευτέρα στον Ελεύθερο Τύπο πως «μόνο μια λύση τύπου Sabena θα επιτρέψει στην Ολυμπιακή να συνεχίσει να πετάει με τους κύκλους στον ελληνικό ουρανό. Όμως, πρέπει η κυβέρνηση να τρέξει και να εργαστεί με την Κομισιόν, ώστε αυτή η μετάβαση (στη νέα εταιρία) να μη δημιουργήσει πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των νησιών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr