Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας που επιμελήθηκε η ομάδα της Choose, εστιάζει σε δύο άξονες: Στο ερώτημα «Τι μπορεί να κρύβει μέσα της μια παράνομη συναλλαγή του παραεμπορίου;» και στο σκεπτικό ότι «κανείς μας δεν έχει ποτέ συνειδητοποιήσει πλήρως τι ακριβώς συμβαίνει κατά την διάρκεια μιας παράνομης εμπορικής συναλλαγής, είτε στο φυσικό είτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο».
Στις δύο προωθητικές ταινίες της ΔΙ.Μ.Ε.Α. με κεντρικό slogan «ΔΙ.Μ.Ε.Α: Aσπίδα Της Αγοράς», αναδεικνύεται ο καταλυτικός ρόλος της νεοσύστατης Υπηρεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης ως ασπίδα ελέγχου για το φυσικό εμπόριο αλλά και τις διαδικτυακές αγορές αντίστοιχα.
Οι ταινίες αναδεικνύουν με τρόπο ευρηματικό τί κρύβει μέσα του κάθε προϊόν του παραεμπορίου, τα πολύ σοβαρά εγκλήματα αλλά και τις σοβαρές συνέπειες που συνδέονται κάθε φορά που ο καταναλωτής παρασύρεται σε μία αμφίβολη εμπορική συναλλαγή.
Η ΔΙ.Μ.Ε.Α αποτελεί μία επιτελική δομή ελέγχου που στοχεύει στην αντιμετώπιση του παράνομου εμπορίου, συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού, καθώς και στη διασφάλιση της εύρυθμης και νόμιμης λειτουργίας της αγοράς. Βασική αποστολή της είναι η προστασία του καταναλωτή, η διασφάλιση της υγιούς επιχειρηματικότητας και η εξυγίανση της εθνικής οικονομίας.
Η νέα προωθητική καμπάνια της ΔΙ.Μ.Ε.Α, είναι ήδη στον αέρα ψηφιακά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr