Σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Μέτση, η στάση των ξένων και των διεθνών επενδυτών απέναντι την Ελλάδα είναι πιο θετική από αυτή που έχουν οι ίδιοι οι Έλληνες, δεδομένου ότι αναγνωρίζουν ότι οι προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει η χώρα (ακρίβεια και μείωση αγοραστικής δύναμης, φυσικές καταστροφές, μεταναστευτικό) έχουν διεθνή αφετηρία.
«Οι Έλληνες του εξωτερικού, όπως και οι ξένοι, διαπιστώνουμε ότι οι συσχετισμοί έχουν αλλάξει και είναι υποχρέωση μας, όχι μόνο να είμαστε άτυποι πρεσβευτές της χώρας μας διεθνώς αλλά και να αναδεικνύουμε στους εγχώριους συνομιλητές μας τη σύγκλιση που η χώρα σταδιακά επιτυγχάνει σε σχέση με πιο προηγμένες χώρες» επεσήμανε ο Οικονομικός Διευθυντής της JTI στον Καναδά.
Αναφορικά με την παρουσία της JTI στην Ελλάδα, ο κ. Μέτσης τόνισε με έμφαση την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλει έμπρακτα η εταιρεία τη χώρα με τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της: Τη συνεχή επένδυση στο εργοστάσιο στην Ξάνθη, τη δημιουργία νέων ποιοτικών θέσεων εργασίας και την ένταξη της Ελλάδας στην πρώτη 10η δεκάδα των ευρωπαϊκών χωρών στις οποίες η JTI εισέρχεται στην αγορά των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού με το καινοτόμο Ploom.
Η JTI ήταν μεταξύ των υποστηρικτών της 3ης Διάσκεψης The Greeks are Back στην οποία Έλληνες – ανώτερα στελέχη που εργάζονται σε σημαντικές εταιρείες στο εξωτερικό – κατέθεσαν τις προτάσεις τους για το πώς θα μπορούσε να βελτιωθεί η ελκυστικότητα της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr