Ειδικότερα:
- Οι πωλήσεις του Α’ εξαμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 32,1% φτάνοντας τα €181,2 εκ., λόγω των ισχυρών επιδόσεων στις κατηγορίες των προϊόντων και λύσεων πληρωμών (payment), καθώς και της συνεισφοράς της πρόσφατα αποκτηθείσας πλειοψηφικής συμμετοχής σε εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών στη Ρουμανία.
- Η ανάπτυξη ήταν ισχυρή σε όλες τις αγορές - Ο τομέας Δυτική Ευρώπης, Σκανδιναβίας & Αμερικής αυξήθηκε κατά 30,4% φτάνοντας τα €68,2 εκ. - Ο τομέας Κεντρικής, Ανατολικής Ευρώπης & DACH κατά 19,7% φτάνοντας τα €84,5 εκ. - Ο τομέας Τουρκίας, Μέσης Ανατολής & Αφρικής κατά 74,7% φτάνοντας τα €32,0 εκ.
- Οικονομίες κλίμακος αντιστάθμισαν τις αυξήσεις κόστους πρώτων υλών αυξάνοντας το μεικτό κέρδος κατά 28,5% στα €43,9 εκ.
- Τα μέτρα εξοικονόμησης περιόρισαν την αύξηση του λειτουργικού κόστους, οδηγώντας σε αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 31,5%, στα 26,0 εκ., με περιθώριο 14,4%.
- Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 156,8%, βελτιώνοντας το ποσοστό καθαρής κερδοφορίας στο 6,8% σε σύγκριση με 3,5% κατά το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους, λόγω επίσης σημαντικά λιγότερων προσαρμογών σε σχέση με το Α’ εξάμηνο 2022.
- Με στόχο την υποστήριξη της ταχείας επέκτασης σε νέες αγορές, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 η εταιρεία εφάρμοσε τη νέα εταιρική δομή της, βασισμένη σε τρεις κύριες γεωγραφίες – Κεντρικής, Ανατολικής Ευρώπης & DACH - Δυτικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας & Αμερικής – Τουρκίας, Μέσης Ανατολής & Αφρικής. Η νέα δομή θα αναπτύξει περαιτέρω τις πωλήσεις του διευρυνόμενου χαρτοφυλακίου λύσεων της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσει την εξυπηρέτηση των πελατών της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου AUSTRIACARD HOLDINGS AG, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, σημείωσε:
«Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 συνεχίσαμε να παρουσιάζουμε ισχυρές επιδόσεις, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 32,1%, αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 31,5%, και αύξηση της καθαρής κερδοφορίας κατά 156,8%.
Με στόχο να κεφαλαιοποιήσουμε την γεωγραφική επέκταση, ανάπτυξη, καθώς και το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων που οι επιτυχημένες εξαγορές που έχουμε κάνει τα τελευταία πέντε χρόνια μας προσφέρουν, προχωρήσαμε σε μια στρατηγική αναδιοργάνωση του ομίλου βασισμένη σε γεωγραφικές περιοχές με παρόμοια χαρακτηριστικά.
Ενοποιήσαμε τις κυρίες αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε – Κεντρικής, Ανατολικής Ευρώπης & DACH - Δυτικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας & Αμερικής – Τουρκίας, Μέσης Ανατολής & Αφρικής - σε τρείς κύριες γεωγραφίες, υπό την ευθύνη τριών Executive Vice Presidents, μελών του Management Board.
Η νέα αυτή δομή θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε ακόμη καλύτερα τις ανάγκες των πελατών μας μέσω της προσφοράς ενός διευρυμένου χαρτοφυλακίου ενοποιημένων προϊόντων και υπηρεσιών, σε όλες τις γεωγραφίες που δραστηριοποιούμαστε.
Πέραν της ισχυρής οργανικής ανάπτυξης που σημειώνουμε, διερευνούμε επιλεκτικές εξαγορές που θα μπορούσαν να ενισχύσουν περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο λύσεων που προσφέρουμε, καθώς και την πρόσβασή μας στις αγορές, στα πλαίσια πάντα της στρατηγικής μας να εξελιχθούμε σε έναν διεθνή ηγέτη στους τομείς των λύσεων πληρωμών, της ασφαλούς διαχείρισης δεδομένων και των ψηφιακών τεχνολογιών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr