Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα Διήμερα Συνέδρια, το Διεθνές Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διεθνές Συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Οι πρώτοι 30 ομιλητές που έχουν ήδη ανακοινωθεί και θα συμμετέχουν στα Συνέδρια της ECDM Expo SE Europe 2023, για το eCommerce και το Digital Marketing, είναι:
- • Veronika Braun, Senior Director, Product Operations, Delivery Hero SE
• Konstantinos Chouliaras, Director of Operations, Skroutz Last Mile
• Elena Dedoussi, Marketing Manager Hellas, BREITLING
• Jacqueline Delliou, Global eBusiness Specialist, APIVITA SA
• Ruben van Eijk, Head of Creative Shop CEE, Meta
• Renata Foteinou, Chief Commercial Officer, Shopflix
• Katerina Fraidaki, President, GRECA
• Georgi Georgiev, Co-founder and CEO, Releva
• Kyriakos Kagialoglou, Digital Marketing Manager, OTE Group of Companies
• Michael Karipidis, FBS Operations Manager, Skroutz SA
• Thimios Kostakis, Head Of Digital Marketing, Fais Group of Companies
• Jason Kataropoulos, Chief Commercial Officer, ATCOM
• Maria Levanti, eCommerce Campaign and Content Coordinator, Unilever
• Marily Mitropoulou, Senior App Growth Manager, Google EU
• Karolina Mizan, Digital Marketing Executive, IKEA GR
• Manos Nikolopoulos, Online Data Analytics Supervisor, OPAP
• Charilaos Papakonstantinou, Regional Business Development Director IMEA, Kardex Remstar
• John Pertsinis, eCommerce Key Account Manager, Unilever
• Elias Pitsavos, Head of Klarna Greece
• Costantino Roselli, Founder and Chief Metaverse Officer, NTZNS
• Garry Ryan, Channel Account Manager, CEE, HubSpot
• Makis Savvidis, Representative of Greece & Board Member, eCommerce Europe
• Harry Spinthakis, Country Manager, GLAMI
• Berina Tanovic, Sales Director, Rakuten Viber
• Stavros Theodoratos, Director eCommerce & Digital Innovation, GR-CY, Public Group
• Miltiadis Theofanis, Retail Account Manager (Brand Specialist), Amazon
• Iason Trigonis, Business Unit Director, Advengers
• Daniel Trost, Channel Partner Development CEE & MEA, Microsoft Advertising
• Sofia Tsempera, Digital Communication & Brand PR Supervisor, AB VASSILOPOULOS
• Giannis Tzifis, Ecommerce Manager, KIKO Milano
Στο line-up των ομιλητών προστίθενται διαρκώς νέοι! Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα.
Εισιτήρια σε τιμή “Early Bird” έως τις 31 Ιουλίου!
Οι εγγραφές για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τα συνέδρια, αλλά και για όσους θέλουν να επισκεφτούν δωρεάν την έκθεση, βρίσκονται σε εξέλιξη!
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce και για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Για τα μέλη του GR.EC.A και για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 31 Ιουλίου 2023 προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 160 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Τα εισιτήρια των συνεδρίων διατίθενται και μέσω της viva.
Η ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:
Μεγάλοι Χορηγοί: ACS, ATCOM, DHL, Digital4u, Epsilon Singularlogic, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore
Χορηγοί: 3ds, Courier Center, digital challenge, DigitalUp, eshoped, Happy Online, M-stat, Geniki Taxydromiki, Releva, Papaki
Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, Cloudcart, Shopranos
eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr