Σύμφωνα με τον κ. Περιστέρη, μόνο για φέτος το capex είναι 2 δισ. ευρώ (περιλαμβάνει την επένδυση στην Εγνατία Οδό) ενώ η χρηματοδότηση των έργων του επενδυτικού προγράμματος είναι εξασφαλισμένη και δεν προβλέπεται ανάγκη χρηματοδότησης του Ομίλου πριν το 2027.
Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων είναι σήμερα 5,5 δισ. ευρώ σημαντικό τμήμα του οποίου αφορά κατασκευές – επενδύσεις του Ομίλου.
«Προτεραιότητά μας είναι τα έργα που διεκδικούμε να διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα τους και να αποφέρουν αξία στον όμιλό μας και στους μετόχους του. Γι’ αυτό στους διαγωνισμούς προσφέρουμε δίκαια τιμήματα για εμάς και το ελληνικό δημόσιο» ανέφερε επίσης ο επικεφαλής του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Στις εξελίξεις που αφορούν τον Όμιλο σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η σύμβαση για την Εγνατία Οδό βρίσκεται προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Υπενθυμίζεται ότι ο προαναφερόμενος αυτοκινητόδρομος θα περάσει στη διαχείριση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως σύμβαση παραχώρησης, έπειτα από διαγωνισμό που έχει κάνει το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr