Ειδικότερα, το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο διοργάνωσε Ελληνικό Ομαδικό Περίπτερο για τρίτη φορά στη διεθνή έκθεση, το οποίο υποστήριξε ενεργά η Enterprise Greece και μετείχε το Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ενώ οι εννέα εταιρίες που έδωσαν ισχυρό «παρών» ήταν οι: Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, Elikon Logistics, Goldair Cargo, Harlas International Transport, Navicon, O.Mind Creatives, Orphee Beinoglou και TEU.
Επιπλέον, στην transport logistic έλαβαν μέρος, ως ανεξάρτητοι εκθέτες, οι εταιρίες από Ελλάδα: ANEK LINES SA, Attica Group, Athens International Airport SA, ILT LOGISTICS SA, MarineTraffic Operations Single Member SA, Minoan Lines SA, Ocean Rail Logistics SA και από Κύπρο η SBA Group.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η transport logistic 2023 σημείωσε ρεκόρ στον αριθμό των επισκεπτών, καθώς καλωσόρισε περισσότερους από 75.000 επισκέπτες από 120 χώρες, ενώ ο αριθμός των εκθετών έφτασε τους 2.320 από 67 χώρες.
Κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης όλες οι εταιρίες δέχθηκαν μεγάλο αριθμό επισκέψεων, είχαν συζητήσεις με επικεφαλής ξένων εταιρών, παλαιούς και δυνητικούς πελάτες, διευρύνοντας τη διεθνή δικτύωσή τους, αναζητώντας νέους εταίρους και επιδιώκοντας να αναλάβουν νέα συμβόλαια μεγάλου ύψους, ενώ σε δεξίωση, που παρατέθηκε στο Ελληνικό Ομαδικό Περίπτερο σε πολυάριθμα στελέχη ξένων εταιριών και φορέων, δόθηκε η ευκαιρία για περαιτέρω επαφές και συζητήσεις.
Σε ειδική Ημερίδα, που διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο στο πλαίσιο της transport logistic 2023, αναδείχθηκε η σημαντική βελτίωση υποδομών και διαδικασιών σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, που έχει συντελεστεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και οδήγησε στην κατάταξη της χώρας στη 19η θέση από την 42η, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έκθεσης της Παγκόσμιας Τράπεζας. Όπως τονίσθηκε, με νέες επενδύσεις από τις ελληνικές εταιρίες, που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους, με γενικευμένη ψηφιοποίηση διαδικασιών και λειτουργιών, με ενίσχυση του συντονισμού κοινών δράσεων Πολιτείας και ιδιωτικού τομέα και με οραματική προσήλωση σε νέα κρίσιμα έργα, όπως η δημιουργία αεροδρομίου cargo, μπορεί η Ελλάδα, μακροπρόθεσμα, να αναρριχηθεί στην 1η δεκάδα του παγκόσμιου κλαδικού χάρτη.
Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής και Μέλος Δ.Σ. του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης ,«εστιάζοντας στη βελτίωση και ανάπτυξη νέων υποδομών της εφοδιαστικής αλυσίδας, υπηρετούμε τη στρατηγική να εδραιωθεί η Ελλάδα ως προτιμητέος εμπορικός διάδρομος, που ενώνει γρήγορα, αξιόπιστα και ανταγωνιστικά τις αγορές της Ασίας, της Αφρικής και του Αραβικού τόξου με τις ευρωπαϊκές» και πρόσθεσε «η δυναμική εμφάνιση των ελληνικών logistics, για τρίτη φορά στη σημαντική αυτή διεθνή έκθεση είναι αποτέλεσμα του έργου της Επιτροπής Logistics του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου καθώς και της υποδειγματικής συνεργασίας με το θεσμικό όργανο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και με την Enterprise Greece, ενώ για την επόμενη διοργάνωση τίθενται υψηλότεροι στόχοι για ισχυρότερη ελληνική παρουσία με περισσότερες επιχειρήσεις διεθνούς προφίλ».
Με αφορμή τη συμμετοχή της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece) στη διεθνή έκθεση transport logistic 2023 ως υποστηρικτή του Ελληνικού Ομαδικού Περιπτέρου, που διοργάνωσε άρτια το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο στο Μόναχο, o Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, δήλωσε τα εξής: «Το αξιοσημείωτο ποσοστό που κατέχει ο κλάδος της εφοδιαστικής στις καθαρές εισροές ξένων άμεσων επενδύσεων με σημείο αναφοράς το 2021, το οποίο ανέρχεται στο 20% επί του συνόλου, κατατάσσοντάς τον στους 5 κορυφαίους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, ενώ συγκρινόμενο με το αντίστοιχο μέσο ποσοστό σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ίδια χρονική περίοδο που κυμαίνεται στο 10%, είναι ενδεικτικό της δυναμικής και των προοπτικών της χώρας μας στο πεδίο του διαμετακομιστικού εμπορίου. Η ύπαρξη ισχυρού και ξεκάθαρου νομοθετικού πλαισίου που διέπει πλέον τον κλάδο, προσφέροντας ανταγωνιστικά επενδυτικά κίνητρα και προσελκύοντας εντός του έτους επενδύσεις ύψους 244 εκατ. Ευρώ μέσω της διαδικασίας στρατηγικών επενδύσεων, η εξωστρεφής δυναμική των ελληνικών επιχειρήσεων διαμεταφοράς και αποθήκευσης και οι στρατηγικές συνεργασίες που έχουν αναπτύξει και συνεχίζουν να αναπτύσσουν σε διεθνές επίπεδο, τα μεγάλα έργα υποδομής, όπως η ολοκλήρωση του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου και η επικείμενη ανάπτυξη σημαντικών επορευματικών κέντρων στην Αττική στο Δήμο Φυλής και στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, δημιουργούν τις προϋποθέσεις μετατροπής της Ελλάδας σε κόμβο διεθνούς εμπορευματικής δραστηριότητας στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της ΝΑ Ευρώπης και περαιτέρω αύξησης στην εισροή διεθνών κεφαλαίων για νέες σύγχρονες επενδύσεις τα αμέσως επόμενα χρόνια.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr