Κεντρική πρόκληση, στην οποία βασίστηκε η ανάπτυξη του case study των δύο εταιρειών, είναι η εξασφάλιση και η αύξηση της αποδοτικότητας της digital προβολής του Πλαισίου, μέσα από τη χρήση εργαλείων συλλογής και αξιοποίησης δεδομένων, χωρίς να απαιτείται η συλλογή cookies.
Με τη χρήση καινοτόμων data technologies, το Πλαίσιο και η MEDIACUBE, κατάφεραν να διατηρήσουν και να αξιοποιήσουν δυναμικά την πληροφορία μέσα από καινοτόμα εργαλεία. Αυτή η πληροφορία εντάχθηκε εκ νέου στις digital καμπάνιες και μεγιστοποίησε τελικά τα αντίστοιχα αποτελέσματα, τα οποία, το πρώτο τρίμηνο από την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, ήταν ιδιαίτερα θετικά τόσο στη συλλογή δεδομένων όσο και στην αποδοτικότητα της προβολής.
Tο Πλαίσιο γίνεται για 2η φορά case study από τη Google, μέσα σε λίγους μήνες, δεδομένου του εύρους της digital δραστηριότητάς του. Στο επίπεδο της σύνδεσής του με τους πελάτες του, μέσα από την digital προβολή του, αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες εφαρμογές και θα κάνει χρήση, τους επόμενους μήνες, ακόμη πιο εξελιγμένων εργαλείων και τεχνολογιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr