Η «Έκδοση» καρτών της Checkout.com εξαλείφει την πολυπλοκότητα της προσθήκης προϊόντων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και βοηθά τις επιχειρήσεις να λειτουργούν γρήγορα με προγράμματα καρτών. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να κατέχουν και να διαφοροποιούν την κάρτα τους από τις υπόλοιπες, είτε πρόκειται για μια βιώσιμη κάρτα που χρησιμοποιεί φιλικά προς το περιβάλλον ή ανακυκλωμένα υλικά για την αποφυγή πλαστικών απορριμμάτων είτε με μοναδικούς χρωματικούς συνδυασμούς στον σχεδιασμό.
Αυτό τις διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και ενισχύει το εμπορικό σήμα.
Η άκαμπτη τεχνολογία παλαιού τύπου σημαίνει ότι οι πολλαπλές ενοποιήσεις και η λειτουργική αναποτελεσματικότητα έχουν εμποδίσει τις επιχειρήσεις να μοιράζονται διατραπεζικές προμήθειες. Η σύγχρονη πλατφόρμα του Checkout.com «Έκδοση», καταργεί τις ενσωματώσεις συνονθύλευμα, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ανοίξουν νέες ροές εσόδων μέσω της λήψης ενός ποσοστού προμηθειών ανταλλαγής καρτών.
Η «Έκδοση» είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στα εργαλεία πληρωμών της Checkout.com, η οποία ενσωματώνεται με το ευρύτερο φάσμα προϊόντων της, όπως η απόκτηση, που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ξεκλειδώσουν τις ταμειακές ροές και να μειώσουν τις απαιτήσεις προχρηματοδότησης.
Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να μετακινούν εύκολα χρήματα σε φυσικές ή εικονικές κάρτες μίας χρήσης ή πολλαπλής χρήσης και, στη συνέχεια, να αυτοματοποιούν τα αποτελέσματα δαπανών με προσαρμοσμένους κανόνες.
«Στη Jow, η online εφαρμογή μας, αλλάζει τον προγραμματισμό αγορών παντοπωλείου και γευμάτων, κάνοντάς τη μια εύκολη και αποτελεσματική εμπειρία για τη δημιουργία προγραμμάτων γευμάτων και την εύκολη αγορά των συστατικών. Με αυτό, πρέπει να προσφέρουμε τις πιο καινοτόμες, αποτελεσματικές, προσαρμόσιμες και ασφαλείς εμπειρίες πληρωμής», δήλωσε ο Antoine Maillard, CTO και συνιδρυτής της Jow.
«Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την Checkout.com για να ενσωματώσουμε πληρωμές και έκδοση καρτών για να παρέχουμε αυτήν την καινοτόμο εμπειρία. Χρησιμοποιούμε προσαρμοσμένες, μίας χρήσης, εικονικές κάρτες που μπορούν να έχουν συγκεκριμένα όρια αξίας και ημερομηνίες λήξης, κάτι που όχι μόνο διευκολύνει τους πελάτες μας να κάνουν τα καθημερινά ψώνια τους, αλλά συμβάλλει στην αποφυγή απάτης και στη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού μας.
Μπορούμε επίσης να βρούμε νέες ροές εσόδων μέσω της ενσωμάτωσης της έκδοσης καρτών με την ευρύτερη αλυσίδα αξίας πληρωμών και να προσφέρουμε συγκεντρωτική χρηματοδότηση καρτών για τη βελτιστοποίηση των ταμειακών ροών. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτό και πολλές μελλοντικές καινοτομίες που μπορούμε να οικοδομήσουμε μαζί».
Μια ευκαιρία 121 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Τα έσοδα από την ενσωματωμένη χρηματοδότηση αναμένεται να φτάσουν τα 121 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029 στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 187% από το 2022. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο τομέας αναμένεται να αγγίζει τα 7,2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030.
Η ενσωματωμένη χρηματοδότηση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής όσο οι καταναλωτές δεν είναι πλέον συνδεδεμένοι με τις τράπεζες για χρηματοοικονομικά προϊόντα και αναζητούν ολοένα και περισσότερο επιχειρήσεις που εμπιστεύονται.
Οι επιχειρήσεις που κατακτούν αυτήν την αγορά θα ξεκλειδώσουν νέες ροές εσόδων και θα ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών. Και δεν είναι μόνο οι εταιρείες του κλάδου Fintech ή οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.
Πολυεθνικές επιχειρήσεις και κλάδοι όπως ο online τουρισμός, οι αγορές, τα προγράμματα αφοσίωσης και εξόδων των πελατών αλλά και η ψηφιακή τραπεζική εκμεταλλεύονται την απρόσκοπτη είσοδο στη νέα υπηρεσία για να δημιουργήσουν προγράμματα καρτών που κινούν χρήματα με δημιουργικούς τρόπους.
Ο Meron Colbeci, CPO στην Checkout.com, δήλωσε: «Η έκδοση καρτών και η ενσωματωμένη χρηματοδότηση έχουν εκραγεί τα τελευταία χρόνια καθώς τομείς όπως τα διαδικτυακά ταξίδια, οι αγορές και η ψηφιακή τραπεζική χρησιμοποιούν πληρωμές για να παραμείνουν στην καρδιά της οικονομικής ζωής των πελατών τους.
Η «Έκδοση» της Checkout.com, βασίζεται σε ανοιχτά, ευέλικτα API που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα καρτών, να βελτιώσουν τις ταμειακές ροές και να ξεκλειδώσουν νέες ευκαιρίες εσόδων.»
«Το πιο πρόσφατο προϊόν μας έχει σχεδιαστεί για επιχειρήσεις που αναζητούν μια σύγχρονη και εξατομικευμένη εμπειρία πληρωμών για να προσφέρουν στους πελάτες τους, χτίζοντας την αφοσίωση στην επωνυμία και παρέχοντάς τους νέους τρόπους διαχείρισης, ελέγχου, δαπανών και μετακίνησης χρημάτων σε έναν ψηφιακό κόσμο».
Η «Έκδοση» της Checkout.com είναι η πιο πρόσφατη λύση από την Checkout.com καθώς αναπτύσσει την προσφορά της στο Payments Plus και ακολουθεί τις πρόσφατες υπηρεσίες όπως το Fraud Detection Pro, που βοηθά τους εμπόρους να καταπολεμήσουν την απάτη και να βελτιστοποιήσουν τα έσοδά τους, και τις Ολοκληρωμένες Πλατφόρμες, μια πλήρως ευέλικτη, κατά παραγγελία λύση για την υποστήριξη αγορών και πωλητών σε μια εξελισσόμενη ψηφιακή οικονομία και τον Έλεγχο Ταυτότητας.
Η «Έκδοση» είναι πλέον διαθέσιμη για όλους τους εμπόρους στο Ηνωμένο Βασίλειο και τον ΕΟΧ, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες περιοχές.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Checkout.com βοηθά τις επιχειρήσεις να ξεκλειδώσουν νέες ροές εσόδων μέσω της ενσωματωμένης χρηματοδότησης, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της «Έκδοσης».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr